Sublime Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 kan een link vanuit html iets in flash aansturen? ik ben een noob in flash dus vroeg het me af, en misschien een klein voorbeeldje? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) Ik weet niet of dit voor jou de beste toepassing is, maar dit gaat alleen als je een submit-formulier via HTML doorlinkt naar een PHP script dat de commando's via de Flash module overstuurt. EDIT: Ik zou heel graag een voorbeeldje voor je willen maken, maar de vaardigheid om dit te maken heb ik niet, waarom weet ik dat nou niet meer Bewerkt: 22 juli 2009 door GTA Monster Reageren
Sublime Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) ik heb al een andere manier gevonden maar nu heb ik nog een probleem taatu.init.Main.getInstance().start(this, loadingStatus_mc); dit is een link, die werkt als hij op het domein: www.Taatu.com staat, maar niet als hij op mijn domein staat, hoe kan ik deze linken naar taatu.com? owja, nog bedankt bij het vorige topic Bewerkt: 23 juli 2009 door Maikle Reageren
GTA Monster Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Die code lijkt het erop dat er een instantie vanaf het domein 'taatu.com' wordt geladen. Het lijkt erop dat dit een variabel is, maar ik kan niet in Flash/JS-scripten, sorry. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.