Jump to content

Speciale Tool


Rullez

Recommended Posts

Ik had laatst GTA IV een dagje op mijn laptop draaien en bij alles op low blijft het beeld net nog een beetje schokken. Nou heb ik hier ergens op het forum is over een tool gelezen die echt alle onnodige programma's afsluit en daardoor GTA IV een stuk beter draait. Mijn vragen: Bestaat deze tool echt? Zo ja waar kan ik hem dan downloaden?

Met vriendelijke groet,

Rullez

Link to comment
Delen op andere websites

Geen flauw idee welke tool je bedoelt, maar ik heb hetzelfde probleem. Als je een normale computer hebt ( ipv. laptop ) kan je beter een goede videokaart kopen. Ik heb windows xp op een 5 jaar oude computer, daar deed hij het ook slecht op, hij viel na 15 minuten uit. Ik heb nu een betere videokaart gekocht en hij kan nu prima op HD! Als je geen normale computer hebt, moet je toch ff verder zoeken naar de tool die je bedoelt.

arrivedetchi,

CorleoneCop

Link to comment
Delen op andere websites

Om te zorgen dat een PC alleen boot wat nodig is om goed te kunnen draaien moet je deze stappen volgen:

1. Druk op Windows Toets + R

2. Typ in msconfig en druk op enter

3. Klik Selectief Starten aan en vink Opstart Onderdelen uit

4. Reboot je PC

Let wel op dat hierdoor meeste virus scanners ook niet geladen worden, om dit ongedaan te maken doe het hetzelfde maar selecteer je Normaal opstarten

Link to comment
Delen op andere websites

Dat programmaatje heet AMD Fusion, maar als hij op low nog blijft schokken vraag ik me af of je pc wel ana de eisen voldoet.

Ik las dat AMD Fusion pas in 2010 uitkwam, ik heb het over ene programma die al uit was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...