Jump to content

Mods op de ps3 voor GTA IV?

Recommended Posts

Geplaatst:
Dat kan gewoon nooit goedkomen :schater: .

beuh op ditt eh

ma ben ook beetje te moe kan ook zijn dan zeg ik soms dingen da ik zelf ni door hebb :puh:

ma dit weet ik well ps3 rules :puh: hahah

Geplaatst:

beuh op ditt eh

ma ben ook beetje te moe kan ook zijn dan zeg ik soms dingen da ik zelf ni door hebb :puh:

ma dit weet ik well ps3 rules :puh: hahah

Ach ja, wat zou het toch zinloos zijn mocht ik zeggen dat dat niet klopte

want dan krijgen we een onnodige discussie tussen XBOX360 en PS3 :7 .

360 Rules

Geplaatst:

hahahah ma nu ben ik slapen dan kan ik morgenvroeg(vandaag) zo snell mogelijk opstaan voor op de ps3 te gaan

Geplaatst:

Kunnen we het misschien weer on-topic houden en de nutteloze fanboytalk achterwege laten..... :duh:

Geplaatst:
W8 ma nog effe en de ps3 verslaat elke console er is iets op komst :puh:

Idd, Sony ontwikkelt een soort Wii Motion Plus-kloon voor de Ps3.

Nee

Geplaatst:

Pfff wat een kleine kinderen hier, beetje ruzie maken over wat beter is ps3 of x360 :@

Geplaatst:
Pfff wat een kleine kinderen hier, beetje ruzie maken over wat beter is ps3 of x360 :@

Omg Hoor meneer de spammer :7 ,

Nee maar ik ga natuurlijk niet omdat hij een spam bericht plaats een spam reactie geven op zijn spambericht.

Dus ga ik zoals het moet, ONTOPIC.

Nou het volgende wat je zult lezen zul je geen bal aan hebben maarja,

Nou ik heb ff gegoogled en heb niks kunnen vinden.

Maar ik zweer het je, Als de PS3 Te downgraden valt,

komt er denk ik, weet ik wel zeker, een cheatdevice net als bij de PSP versie's van GTA. :cya:

Geplaatst:

Ik heb zelf mijn gta iv gemod op de xbox 360 dus als je het wilt zien, typ igi0n in youtube ^^

Het is eigenlijks vrij simpel dusja :)

• 5 weken later...
Geplaatst:

het zou moeten kunnen wat duurd er anders zo lang om het de 1e keer te kunnen spelen dan instaleer je wat op je ps3 als je daar dingen inkan veranderen kan je mis daar mods plaatsen of een cheatdivice of denk ik dat verkeert

Geplaatst:

Modding op PS3 is tot nu toe nog niet mogelijk. Daarnaast is dit ook een nutteloze bump van je, Frans202. Kijk in het vervolg eerst naar de datum van het laatst geplaatste bericht voor je in een topic post.

:slotje:

• 2 years later...
Geplaatst:

hallo

is het nou mogelijk of niet om autos te kunnen downloaden en op ps3 laten afspelen ?

>>> Door Jacky-2007: Topic samengevoegd met een vergelijkbaar onderwerp welke met de zoekfunctie zou zijn boven komen drijven.<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...