Jump to content

resource usage probleem


stynovich

Recommended Posts

Hallo

Ik heb sinds kort GTA IV op pc, vooraf deed ik de controle of ik deze kon draaien via internet het programmatje can you run this.

Dit was geen enkel probleem.

Ik speelde het spel en er was niet altijd een baan om op te rijden, de huizen kwamen traag op het scherm of helemaal niet, ik reed tegen muren die ik zelfs niet zag staan enzo...

Ik controleerde bij de grapphics en zag staan resource usage exceeded, Ik kreeg slechts 114 van mijn pc om het spel te draaien.

Dit kan niet want mijn pc heeft een video memory van 1,4 GB en 3GB ram

Kan er iemand mij helpen dit op te lossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Can You Run It is heel onbetrouwbaar, en het kan zijn dat je PC dus niet goed aan de eisen voldoet. Wat zijn je specs van je PC (processor - videokaart, ram hebben we al)? Je video memory kan onmogelijk 1,4 GB zijn dat zegt Can You Run It gewoon verkeerd (nog een reden om het niet te vertrouwen).

Link to comment
Delen op andere websites

Can You Run It is heel onbetrouwbaar, en het kan zijn dat je PC dus niet goed aan de eisen voldoet. Wat zijn je specs van je PC (processor - videokaart, ram hebben we al)? Je video memory kan onmogelijk 1,4 GB zijn dat zegt Can You Run It gewoon verkeerd (nog een reden om het niet te vertrouwen).

Mijn cpu is intel dual core @1,83 ghz

mijn grafische kaar is Nvidia gforce 9300 M G

Als ik kijk bij de direct X diagnostic tool lees ik af approx. Total memory 1395 mb

als ik speel heb ik geen last van lag ofzo alles loopt zeer vlot het zijn juist die grapphics die nog ambetant zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...