stynovich Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Hallo Ik heb sinds kort GTA IV op pc, vooraf deed ik de controle of ik deze kon draaien via internet het programmatje can you run this. Dit was geen enkel probleem. Ik speelde het spel en er was niet altijd een baan om op te rijden, de huizen kwamen traag op het scherm of helemaal niet, ik reed tegen muren die ik zelfs niet zag staan enzo... Ik controleerde bij de grapphics en zag staan resource usage exceeded, Ik kreeg slechts 114 van mijn pc om het spel te draaien. Dit kan niet want mijn pc heeft een video memory van 1,4 GB en 3GB ram Kan er iemand mij helpen dit op te lossen? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Can You Run It is heel onbetrouwbaar, en het kan zijn dat je PC dus niet goed aan de eisen voldoet. Wat zijn je specs van je PC (processor - videokaart, ram hebben we al)? Je video memory kan onmogelijk 1,4 GB zijn dat zegt Can You Run It gewoon verkeerd (nog een reden om het niet te vertrouwen). Reageren
stynovich Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Can You Run It is heel onbetrouwbaar, en het kan zijn dat je PC dus niet goed aan de eisen voldoet. Wat zijn je specs van je PC (processor - videokaart, ram hebben we al)? Je video memory kan onmogelijk 1,4 GB zijn dat zegt Can You Run It gewoon verkeerd (nog een reden om het niet te vertrouwen). Mijn cpu is intel dual core @1,83 ghz mijn grafische kaar is Nvidia gforce 9300 M G Als ik kijk bij de direct X diagnostic tool lees ik af approx. Total memory 1395 mb als ik speel heb ik geen last van lag ofzo alles loopt zeer vlot het zijn juist die grapphics die nog ambetant zijn. Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 je pc voldoet neit ana de eisen, daar komt nog bij dat het ene laptop is ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.