Axelectric_ Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) Ik heb juist de missie 'Cesar Vialpando' voltooid. Volgens het missieoverzicht op www.wikigta.nl moet ik nu de missie 'High Stakes, Low-Rider' doen voor Cesar Vialpando. Maar op de radar staat nergens CV, en ook niet S of R of BG, niets! Ik kan geen enkele missie meer doen! Ik snap het niet... In de bijlage vind je mijn savegame, als je het kan oplossen, mag je de missie 'High Stakes, Low-Rider' voltooien. Hieronder een foto van mijn 'map', en zoals je kan zien kan ik nergens een missie meer doen... P.S. : GEEN CHEATS GEBRUIKEN. Bewerkt: 24 juli 2009 door vdv_axel
Bayside Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 (bewerkt) Ik zal er eens naar kijken. EDIT: Je savegame werkt niet bij mij, je hebt waarschijnlijk V2, ik heb V1. Bewerkt: 22 juli 2009 door Bayside
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2009 Beperk je in het vervolg tot één topic per onderwerp vdv_axel. Aangezien het tweede topic meer reacties heeft opgeleverd gaat deze dicht.
Recommended Posts