Jump to content

Learn To Fly


Mofon

Recommended Posts

4 Dagen gek werd ik ervan ik heb naar saved games gezocht maar als ik eentje Dloaden kreeg ik een error...

Zou iemand missien op mijn savegame de missie kunnen spelen en dan weer in een replay erbij zetten? =D

Alvast Bedankt voor de moeite

(P.S. Ik heb ook al hier op het Forum gezocht maar van die Savegame krijg ik ook error -.-)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de missie dat je met een bestuurbare helipoter een paar auto's/ mensen moet neer knallen (in san fierro)

maar de vraag is is deze missie belangrijk? :tu::tu:

Missieoverzicht

Alles wat wit gekleurd is niet noodzakelijk voor de verhaallijn alles wat gekleurd is beetje roze achtig is noodzakelijk voor de verhaallijn zoek nu de naam van je missie op. Als je in GTA San Andreas begint met een missie zie je rechts onder de naam van je missie staan en die moet je op de site gaan zoeken die ik je gegeven hebt als hij wit gekleurd is hoef je hem niet te doen.

Bewerkt: door Zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb goeie tips, deze missie lukte mij ook niet goed.

-Vlieg laag, maar niet zo laag dat als de vrachtwagens ontploffen je mee ontploft.

-Gebruik de machine gun. deze lijkt misschien minder sterk dan raketten, maar zij richten automatisch op auto's,

dus gaat het veel makkelijker.

succes :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...