Mofon Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 4 Dagen gek werd ik ervan ik heb naar saved games gezocht maar als ik eentje Dloaden kreeg ik een error... Zou iemand missien op mijn savegame de missie kunnen spelen en dan weer in een replay erbij zetten? =D Alvast Bedankt voor de moeite (P.S. Ik heb ook al hier op het Forum gezocht maar van die Savegame krijg ik ook error -.-) Reageren
justin$ Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 kijk eens rond op mod sites vooor save games op gtainsde / of zo er staan er wel 1000 op suc6 grtz justin$ Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 GTA Iniside? Zeker zoveel!!! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Jongens hij vraagt achter iemand die de mythe voor hem wilt doen, niet achter save-games op mod-sites . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Snap ik... helaas heb ik NoObmode dus ik doe geen missies! Reageren
Pronkhoofd Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 ik krijd download error met downlaoden de misiie is mij wel gelukt. (Je moet wel kunnen vliegen voor volgenmde missies) Reageren
Doggi Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 welke vliegoefening zit je vast? Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2009 Welke versie heb jij? Ik ben er ook nog maar een beginneling in met savegames, maar ik denk wel dat dat het probleem is. Jij download dan V1 savegames als jij V2 hebt en andersom. Reageren
miss-gta Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2009 (bewerkt) ik heb de missie dat je met een bestuurbare helipoter een paar auto's/ mensen moet neer knallen (in san fierro) maar de vraag is is deze missie belangrijk? Bewerkt: 11 augustus 2009 door miss-gta Reageren
Doggi Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 ik heb de missie dat je met een bestuurbare helipoter een paar auto's/ mensen moet neer knallen (in san fierro)maar de vraag is is deze missie belangrijk? misschien nieuw onderwerp maken Reageren
Zaahed Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 (bewerkt) ik heb de missie dat je met een bestuurbare helipoter een paar auto's/ mensen moet neer knallen (in san fierro)maar de vraag is is deze missie belangrijk? Missieoverzicht Alles wat wit gekleurd is niet noodzakelijk voor de verhaallijn alles wat gekleurd is beetje roze achtig is noodzakelijk voor de verhaallijn zoek nu de naam van je missie op. Als je in GTA San Andreas begint met een missie zie je rechts onder de naam van je missie staan en die moet je op de site gaan zoeken die ik je gegeven hebt als hij wit gekleurd is hoef je hem niet te doen. Bewerkt: 12 augustus 2009 door Zaahed Reageren
jellemuis Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 ik heb de missie dat je met een bestuurbare helipoter een paar auto's/ mensen moet neer knallen (in san fierro)maar de vraag is is deze missie belangrijk? misschien een nieuwe topic aanmaken?? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 ik heb goeie tips, deze missie lukte mij ook niet goed. -Vlieg laag, maar niet zo laag dat als de vrachtwagens ontploffen je mee ontploft. -Gebruik de machine gun. deze lijkt misschien minder sterk dan raketten, maar zij richten automatisch op auto's, dus gaat het veel makkelijker. succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.