Jump to content

mijn eigen script kan niet geladen worden

Recommended Posts

Geplaatst:

in de map "gta san andreas" zit "samp server". daarin zitten alle 10 de mappen behalve "server.ban". mijn scripts zitten in "gamemodes" maar als ik in pawno op alleen "compile" druk dan gaat hij hem gelijk runnen maar dat klopt niet want ik klikte niet op "compile/run". en als hij de server runt dan staat er: the server didnt respond.

dit gebeurt niet als ik een script in de server zet die in de pack zat zoals barron of ls-parachute.

die kan ik wel spelen in mijn server. maar je eigen script is natuurlijk veel leuker. wie kan me helpen ???????????????

alvast bedankt :D

Geplaatst:

gebruik jij normale pawno??

want compile/run

is zelfde als compile bij mij

op

XP, Vista, Win7, Win server 2003 Enterprise, MCE 2005 en nog een zooi xD

Geplaatst: (bewerkt)
gebruik jij normale pawno??

want compile/run

is zelfde als compile bij mij

op

XP, Vista, Win7, Win server 2003 Enterprise, MCE 2005 en nog een zooi xD

ja bij mij is het ook allebij hetzelfde :). maar uhm kan je je eigen scripts spelen ???

ik niet. ik heb al getest om een bestaand script te compilen maar dan kan ik hem niet spelen als ik hem aanpas :(

en staat er bij jou iets in output ? bij mij staat er niks in.

Bewerkt: door D_v_z
Geplaatst:

Open Pawno > New > Save As naam: GM, locatie: *server*/gamemodes/ > open server cfg > gamemode lvdm > verander naar: gamemode GM > save > samp-server.exe > samp add server > :7777 > PLAY FAIR :puh:

Geplaatst:
Open Pawno > New > Save As naam: GM, locatie: *server*/gamemodes/ > open server cfg > gamemode lvdm > verander naar: gamemode GM > save > samp-server.exe > samp add server > :7777 > PLAY FAIR :puh:

thx ik ga probeeren

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...