SanFierro Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik kwam net met de tram binnen op Manganese East Station. Ik loop daar beneden even rond en wie staat daar verkleed als een hoer? Juist, Kiki Jenkins!! Maar ze reageert niet als ik voor haar ga staan, maar ik vind het uiterst raar dat zij hier staat in die kleding? Iemand een verklaring hiervoor? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Dit lijkt me heel vreemd en ik denk dat je gewoon iemand bent tegengekomen die heel goed op haar lijkt. Heb je er geen screen van? Probeer anders nog eens terug te gaan naar die plaats en zoek haar even terug. ^^ Reageren
Forumrunner Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Dit lijkt me heel vreemd en ik denk dat je gewoon iemand bent tegengekomen die heel goed op haar lijkt. Heb je er geen screen van? Probeer anders nog eens terug te gaan naar die plaats en zoek haar even terug. ^^ Klopt, er is een Prostituee Ped die erg op Kiki lijkt. Ik wist hem al. Reageren
SanFierro Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Dit lijkt me heel vreemd en ik denk dat je gewoon iemand bent tegengekomen die heel goed op haar lijkt. Heb je er geen screen van? Probeer anders nog eens terug te gaan naar die plaats en zoek haar even terug. ^^ Ik heb m op de Ps3, dus kan geen screens maken, maar ik ga straks nog een keer kijken of ze er is. Maar het was hetzelfde kapsel, zelfde kleur, zelfde ogen. Ook de stem was hetzelfde, dus ik begin te denken dat Kiki een "bijbaantje" heeft Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Dit lijkt me heel vreemd en ik denk dat je gewoon iemand bent tegengekomen die heel goed op haar lijkt. Heb je er geen screen van? Probeer anders nog eens terug te gaan naar die plaats en zoek haar even terug. ^^ Ik heb m op de Ps3, dus kan geen screens maken, maar ik ga straks nog een keer kijken of ze er is. Maar het was hetzelfde kapsel, zelfde kleur, zelfde ogen. Ook de stem was hetzelfde, dus ik begin te denken dat Kiki een "bijbaantje" heeft Camera gebruiken voor screenshot, het kan alsnog dat R* ook een ped hebben gemaakt waar ze de skin van Kiki van hebben gebruikt? Reageren
SanFierro Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Dit lijkt me heel vreemd en ik denk dat je gewoon iemand bent tegengekomen die heel goed op haar lijkt. Heb je er geen screen van? Probeer anders nog eens terug te gaan naar die plaats en zoek haar even terug. ^^ Ik heb m op de Ps3, dus kan geen screens maken, maar ik ga straks nog een keer kijken of ze er is. Maar het was hetzelfde kapsel, zelfde kleur, zelfde ogen. Ook de stem was hetzelfde, dus ik begin te denken dat Kiki een "bijbaantje" heeft Camera gebruiken voor screenshot, het kan alsnog dat R* ook een ped hebben gemaakt waar ze de skin van Kiki van hebben gebruikt? Kan ik die foto's die ik met de telefoon maak ergens opslaan of terugvinden dan?? Reageren
paul007 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Wat is een Prostituee > Ped? Een ped is de afkorting van pedestrian (voetganger). En een prostituee is een ander woord voor hoer. Get it? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Grappig... Vind ik ook wel maar dit gaat een beetje Off-topic. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Eigenlijk wachten we nog een beetje op een screen . Reageren
SanFierro Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Eigenlijk wachten we nog een beetje op een screen . dan zal ik wel even een foto maken met mn eigen mobiel in rl. Dan kan ik m zo hier opzetten? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Eigenlijk wachten we nog een beetje op een screen . dan zal ik wel even een foto maken met mn eigen mobiel in rl. Dan kan ik m zo hier opzetten? Jep, hier beneden dan 'foto uploaden'. Reageren
SanFierro Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Eigenlijk wachten we nog een beetje op een screen . Hier is ie dan. Ze wilde niet bleef maar lopen en wilde niet blijven staan voor een goeie foto, dus heb ik haar moeten doden. Nu staat ze er wel goed op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.