juliaan96 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 yu alle maal ik heb een vraagt hoe zet je albeeldingen op je psp. dus als iemand iets weet ztuur maar iets naar juliaan96 oké Peace out Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik heb geen PSP, maar mijn broertje wel. En hij heeft er ook zo'n mooie USB kabel bij gekregen dus ik zou eens proberen de PSP daarmee op de PC aan te sluiten. Reageren
T@rget Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 PSP aansluiten via USB kabel, dan zou hij automatish in USB mode moeten gaan, zo niet ga naar het opties tab en selecteer daar USB Modus. Dan ga je naar Deze Computer, klik je Verwisselbare Hardeschijf aan, ga je naar de PSP folder dan naar de Images folder en zet je daar je plaatjes in Reageren
juliaan96 Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Ik heb geen PSP, maar mijn broertje wel. En hij heeft er ook zo'n mooie USB kabel bij gekregen dus ik zou eens proberen de PSP daarmee op de PC aan te sluiten. ja ja dat weet ik ik heb er een met oplaader aan en al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.