Jump to content

Lagproblemen


Tsirapo

Recommended Posts

Een maat van mij heeft op zijn pc problemen ivm lag als hij Gta IV speelt. Hij ondervindt dit als hij alles op medium zet al.

ik zal een ff screenshot toevoegen van zijn dxdiag.

post-5346-1248283946_thumb.png

hier ook ff wat extra info:

GeForce 9500 GT

1024 MB

Alle hulp is welkom =)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan jouw vriend ook lezen? Schijnbaar niet, want dan had hij de systeemeisen eens moeten lezen om te zien dat zijn PC veel te langzaam is voor GTA IV. De processor is veel te traag, het RAM geheugen is ook tamelijk weinig, en ook de grafische kaart is geen super kaart. Medium kan die PC dus niet trekken, dat kunnen wij ook niet verhelpen. Ik ben eerlijk gezegd al verbaast dat IV op low draait zonder lagg.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan jouw vriend ook lezen? Schijnbaar niet, want dan had hij de systeemeisen eens moeten lezen om te zien dat zijn PC veel te langzaam is voor GTA IV. De processor is veel te traag, het RAM geheugen is ook tamelijk weinig, en ook de grafische kaart is geen super kaart. Medium kan die PC dus niet trekken, dat kunnen wij ook niet verhelpen. Ik ben eerlijk gezegd al verbaast dat IV op low draait zonder lagg.

Miss is het jou al opgevallen dat niet iedereen in de wereld alles kent van computers =)

Bedankt voor de hulp

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar het valt mij ook op dat mensen in de winkel een spel zoeken, en dan opeens GTA IV zien. Zonder ook maar even een blik te werpen op de achterkant van de doos rent iedereen meteen naar de kassa en betaald het spel. Vervolgens komen ze thuis, installeren het spel, en komen ze er achter dat het spel niet opstart. En dán pas gaan ze actie ondernemen en openen ze hier een topic. Maar als iemand dat nou van tevoren doet scheelt het je een hoop frustraties en ellende, en natuurlijk een smak geld. Het is maar een tip mensen, doe ermee wat je wilt doen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar het valt mij ook op dat mensen in de winkel een spel zoeken, en dan opeens GTA IV zien. Zonder ook maar even een blik te werpen op de achterkant van de doos rent iedereen meteen naar de kassa en betaald het spel. Vervolgens komen ze thuis, installeren het spel, en komen ze er achter dat het spel niet opstart. En dán pas gaan ze actie ondernemen en openen ze hier een topic. Maar als iemand dat nou van tevoren doet scheelt het je een hoop frustraties en ellende, en natuurlijk een smak geld. Het is maar een tip mensen, doe ermee wat je wilt doen. ^_^

wel die tip van jou is gegrond alleen zetten sommige mensen hier een topic omdat ze net hun computer willen updaten naar het punt dat ze wel gta kunnen spelen. Daarom posten we hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga dan gelijk voor een Quad-Core dan kan je alles op very high spelen. ^_^

Met een Core 2 Quad Q9650 + een 8400GS kan je echt niet op very high spelen.

Ik weet niet wie je bedoelt maar ik speel met mijn nieuwe pc toch echt met alles op very high hoor

inclusief schaduwen aan.

Bewerkt: door gamehater
Link to comment
Delen op andere websites

Ga dan gelijk voor een Quad-Core dan kan je alles op very high spelen. ^_^

Met een Core 2 Quad Q9650 + een 8400GS kan je echt niet op very high spelen.

Ik weet niet wie je bedoelt maar ik speel met mijn nieuwe pc toch echt met alles op very high hoor

inclusief schaduwen aan.

Onzin, daarmee kan dat absoluut niet :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ga dan gelijk voor een Quad-Core dan kan je alles op very high spelen. ^_^

Met een Core 2 Quad Q9650 + een 8400GS kan je echt niet op very high spelen.

Ik weet niet wie je bedoelt maar ik speel met mijn nieuwe pc toch echt met alles op very high hoor

inclusief schaduwen aan.

nou bewijs eht eens zou ik zeggen.

ten tweede zou je met een q9650 mss wel op high kunnen, maar da tlukt dus echt niet ism een 8100 oid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga dan gelijk voor een Quad-Core dan kan je alles op very high spelen. ^_^

Met een Core 2 Quad Q9650 + een 8400GS kan je echt niet op very high spelen.

Ik weet niet wie je bedoelt maar ik speel met mijn nieuwe pc toch echt met alles op very high hoor

inclusief schaduwen aan.

Omdat je met alleen een goede Quad-Core niet ver komt, je moet ook een goede videokaart hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de ati 4850 met 1 gig aan geheugen en 4 gig intern. het spel heeft bij de installatie alles zelf op very high ingesteld op een resolutie van 1680 x 1050 ik doe daar zelf nu maar niets meer aan. :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Ga dan gelijk voor een Quad-Core dan kan je alles op very high spelen. ^_^

Met een Core 2 Quad Q9650 + een 8400GS kan je echt niet op very high spelen.

Ik weet niet wie je bedoelt maar ik speel met mijn nieuwe pc toch echt met alles op very high hoor

inclusief schaduwen aan.

nou bewijs eht eens zou ik zeggen.

ten tweede zou je met een q9650 mss wel op high kunnen, maar da tlukt dus echt niet ism een 8100 oid.

Ik ga hier niets bewijzen want dat is nergens voor nodig. Ik heb alleen ( ja ik ben gek) voor dit spel mijn pc vervangen voor een nieuwe quad-core pc waar gta4 nu prachtig op loopt. overigens ben ik niet de enigste volgens mij want meer mensen kopen alleen voor deze game een nieuwe pc. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

dan zou het nog kunnen, maar het KAN niet dat jij alles op high draait, ik leg even uit waarom.

GTA4 maakt gebruik van een systeem waarbij grafisch geheugen een grote rol speelt, als het limiet overschreden word voor je videokaart kunnen bepaalde dingen niet meer in het geheugen geladen worden.

Met alles op het hoogst verbruikt het spel meer dan 1GB, sterker nog, veel meer, hierdoor kan het simpelweg neit, je zult dingen voor je neit geladen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...