Jump to content

Lagproblemen


Tsirapo

Recommended Posts

Ga dan gelijk voor een Quad-Core dan kan je alles op very high spelen. ^_^

Met een Core 2 Quad Q9650 + een 8400GS kan je echt niet op very high spelen.

Ik weet niet wie je bedoelt maar ik speel met mijn nieuwe pc toch echt met alles op very high hoor

inclusief schaduwen aan.

Onzin, daarmee kan dat absoluut niet :cab:

Beetje gek zijn jullie wel of kunnen jullie het niet hebben?? Nogmaals ik heb momenteel 1 van de sterkste configuraties staan hier die er momenteel te krijgen is en draai gta4 met schaduwen aan op very high. En ja als jullie dat niet willen geloven is dat jullie probleem niet de mijne. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

we hoeven eht ook neit te geloven want het kan niet, tenzij jij er van houdt om in lege delen te spelen omdat de helftniet geldane kan owrden, ik heb in mijn vorige post uitgelegd waarom het neit kan, en dat is ene feit, daar kun je simpelweg niet omheen.

Link to comment
Delen op andere websites

dan zou het nog kunnen, maar het KAN niet dat jij alles op high draait, ik leg even uit waarom.

GTA4 maakt gebruik van een systeem waarbij grafisch geheugen een grote rol speelt, als het limiet overschreden word voor je videokaart kunnen bepaalde dingen niet meer in het geheugen geladen worden.

Met alles op het hoogst verbruikt het spel meer dan 1GB, sterker nog, veel meer, hierdoor kan het simpelweg neit, je zult dingen voor je neit geladen hebben.

Je hebt helemaal gelijk wesley... droom maar lekker verder

Oja een tip ga eens een keer lekker vroeg naar bed je maakt erg veel fouten met typen namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

dan zou het nog kunnen, maar het KAN niet dat jij alles op high draait, ik leg even uit waarom.

GTA4 maakt gebruik van een systeem waarbij grafisch geheugen een grote rol speelt, als het limiet overschreden word voor je videokaart kunnen bepaalde dingen niet meer in het geheugen geladen worden.

Met alles op het hoogst verbruikt het spel meer dan 1GB, sterker nog, veel meer, hierdoor kan het simpelweg neit, je zult dingen voor je neit geladen hebben.

Je hebt helemaal gelijk wesley... droom maar lekker verder

Oja een tip ga eens een keer lekker vroeg naar bed je maakt erg veel fouten met typen namelijk.

Je hebt beweerd dat je met de 8400 GS alles op very high kan spelen, dit kan niet. Maar met die 1 GB kaart die jij hebt wel :duh:

Edit: @WEsley123 nee, was omdat gamehater ineens begon over een HD4850 terwijl de discussie ging over een 8400GS

Bewerkt: door BV_1993
Link to comment
Delen op andere websites

dan zou het nog kunnen, maar het KAN niet dat jij alles op high draait, ik leg even uit waarom.

GTA4 maakt gebruik van een systeem waarbij grafisch geheugen een grote rol speelt, als het limiet overschreden word voor je videokaart kunnen bepaalde dingen niet meer in het geheugen geladen worden.

Met alles op het hoogst verbruikt het spel meer dan 1GB, sterker nog, veel meer, hierdoor kan het simpelweg neit, je zult dingen voor je neit geladen hebben.

Je hebt helemaal gelijk wesley... droom maar lekker verder

Oja een tip ga eens een keer lekker vroeg naar bed je maakt erg veel fouten met typen namelijk.

Niks droom lekker verder, dat is een feit, zoek maar ff rond, dan zie je dat iedereen die de geheugenlimiet overschreed last had vna models e.d. die neit werden geladen. Ik ben hier 1 vna de mensen die weet hoe het werkt en die ervaring met zulke dingen heeft, en zulke mensen zoals jij. Tief aub lekker op uit deze sectie, ik walg echt als de tering vna mensen zoals jij, die dingen claimen terwijl ze met FEITEN onwaar zijn gemaakt.

GTA4 gebruikt videogeheugen om models e.d. te laden/weer te geven, feit

GTA4 kan niet alles goed weergeven als de limiet van je geheugen word overschreden, feit

GTA4 gebruikt meer dan 1024MB videogeheugen met alles maxxed out, feit

deze drie feiten maken het onmogelijk dat jij gta4 op very high draait, trenzij jij het speelt met ene spel waarin 50% ontbreekt.

@BV_1993; is dat naar mij bedoelt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
dan zou het nog kunnen, maar het KAN niet dat jij alles op high draait, ik leg even uit waarom.

GTA4 maakt gebruik van een systeem waarbij grafisch geheugen een grote rol speelt, als het limiet overschreden word voor je videokaart kunnen bepaalde dingen niet meer in het geheugen geladen worden.

Met alles op het hoogst verbruikt het spel meer dan 1GB, sterker nog, veel meer, hierdoor kan het simpelweg neit, je zult dingen voor je neit geladen hebben.

Je hebt helemaal gelijk wesley... droom maar lekker verder

Oja een tip ga eens een keer lekker vroeg naar bed je maakt erg veel fouten met typen namelijk.

Niks droom lekker verder, dat is een feit, zoek maar ff rond, dan zie je dat iedereen die de geheugenlimiet overschreed last had vna models e.d. die neit werden geladen. Ik ben hier 1 vna de mensen die weet hoe het werkt en die ervaring met zulke dingen heeft, en zulke mensen zoals jij. Tief aub lekker op uit deze sectie, ik walg echt als de tering vna mensen zoals jij, die dingen claimen terwijl ze met FEITEN onwaar zijn gemaakt.

Vind het spijtig dat deze thread die oorspronkelijk bedoeld was om hulp te vragen nu een flame war is geworden. Mijn maat gaat een dezer dagen een dual core processor kopen. (ik weet niet welke, weet ook niet veel over pc's). Bedankt nogmaals

GTA4 gebruikt videogeheugen om models e.d. te laden/weer te geven, feit

GTA4 kan niet alles goed weergeven als de limiet van je geheugen word overschreden, feit

GTA4 gebruikt meer dan 1024MB videogeheugen met alles maxxed out, feit

deze drie feiten maken het onmogelijk dat jij gta4 op very high draait, trenzij jij het speelt met ene spel waarin 50% ontbreekt.

@BV_1993; is dat naar mij bedoelt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar volgens mij kan die videokaart toch GTA IV niet aan

Ik heb daar niet veel verstand van, maar wel een beetje..?

een 8400GS? die kan gta4 idd niet aan.

Dat bedoel ik juist, die videokaart kan GTA IV niet aan. Dus zal hij ook een nieuwe videokaart moeten kopen!

Link to comment
Delen op andere websites

dan zou het nog kunnen, maar het KAN niet dat jij alles op high draait, ik leg even uit waarom.

GTA4 maakt gebruik van een systeem waarbij grafisch geheugen een grote rol speelt, als het limiet overschreden word voor je videokaart kunnen bepaalde dingen niet meer in het geheugen geladen worden.

Met alles op het hoogst verbruikt het spel meer dan 1GB, sterker nog, veel meer, hierdoor kan het simpelweg neit, je zult dingen voor je neit geladen hebben.

Mijn computer een Quad-Core en daar staat gta iv op. Bij mij staat ook alles op high :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

dan zou het nog kunnen, maar het KAN niet dat jij alles op high draait, ik leg even uit waarom.

GTA4 maakt gebruik van een systeem waarbij grafisch geheugen een grote rol speelt, als het limiet overschreden word voor je videokaart kunnen bepaalde dingen niet meer in het geheugen geladen worden.

Met alles op het hoogst verbruikt het spel meer dan 1GB, sterker nog, veel meer, hierdoor kan het simpelweg neit, je zult dingen voor je neit geladen hebben.

Mijn computer een Quad-Core en daar staat gta iv op. Bij mij staat ook alles op high :engel:

leuk voor je, maar een videokaart is wel iets anders dan een processor

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...