zemazik Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 hoi ik ben zemazik ^^ ik heb 2 weken s-mp nu al en ik vroeg me af hoe je een server maakt ik heb gezocht op youtube hoe het moest en toen zag ik dat je passwoord en al moest veranderen maar wij mij kan ik geen enkel woord veranderen ik kan niets doen behalve lezen kan er iemand zeggen wat ik mis doe en kan er iemand stap voor stap zeggen hoe het moet ! please help me ik wil een server al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang groetjz zemazik Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Moest je nou echt die plaatjes erin knallen? Anyways, beste video: Reageren
zemazik Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Moest je nou echt die plaatjes erin knallen? Anyways, beste video: ja maar kan jij me helpen Reageren
zemazik Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Moest je nou echt die plaatjes erin knallen? Anyways, beste video: ja maar kan jij me helpen want ik kan alles maar jne moet rcon passwoord veranderen en dat lukt niet voor mij ik kan het niet wegdoen en ik kan niets zetten in de plaats kan jij me helpen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Niet dubbel posten, geen nutteloze plaatjes toevoegen en plaats het in het vervolg in het goede subforum. Verplaatst. Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 want ik kan alles maar jne moet rcon passwoord veranderen en dat lukt niet voor mij ik kan het niet wegdoen en ik kan niets zetten in de plaatskan jij me helpen Ga naar de map waar je je server bestandjes hebt staan, open 'server.cfg' in Kladblok, en verander 'changeme' in een wachtwoord naar keuze. Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik zou beginnen met hier eerst een paar tutorials te lezen, te beginnen met: Eigen Server Maken - Door Sandra Gids voor nieuwe scripters - Door David22 Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Eigen Server Maken - Door Sandra Ah die zocht ik eigenlijk om te posten, maar kon em niet vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.