Doggi Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 kan iemand mij zeggen waar ik de huntley kan vinden ? ik heb het spel uitgespeeld maar ik kan hem maar niet vinden Reageren
CorleoneCop Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Eey, De huntley is te vinden bij de driving school als je een bepaald niveau hebt gehaald. Ze rijden ook rond in de wijk prickle pine, als je geen zin hebt om het niveau te halen. Neem vooral een kijkje op wikigta, daar staat alle info over alle voertuigen. Arrivedetchi, CorleoneCop Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Als je de Imort/Export hebt voltooid kan je hem kopen, als je hem nog aan het doen bent(en je zit aan dit deel) staat hij voor de Driving School. Anders, rond de strip moet je hem soms wel zien en dit met een iets duurdere wagen(geen goedkoop ding dus). Reageren
Doggi Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 ik heb in iedere auto ingestapt in de strip maar heb hem niet wat moet ik ervoor doen op hem te hebben aan de driving school? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 ik heb in iedere auto ingestapt in de strip maar heb hem niet wat moet ik ervoor doen op hem te hebben aan de driving school? Brons volgens mij. Of anders Zilver. Maar dat is dan ook ruim voldoende Reageren
Doggi Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 ik heb in iedere auto ingestapt in de strip maar heb hem niet wat moet ik ervoor doen op hem te hebben aan de driving school? Brons volgens mij. Of anders Zilver. Maar dat is dan ook ruim voldoende ik heb brons op alles sommige zilver en ik heb hem nog niet Reageren
Doggi Geplaatst: 22 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 ik heb in iedere auto ingestapt in de strip maar heb hem niet wat moet ik ervoor doen op hem te hebben aan de driving school? Brons volgens mij. Of anders Zilver. Maar dat is dan ook ruim voldoende ik heb brons op alles sommige zilver en ik heb hem nog niet nu heb ik op alles zilver en hij staat nog niet bij de driving school wat nu? nog iemand een idee? < Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Nee, tijdens de Import/Export kan je de Huntley aan de Driving School gaan halen ,alleen rond deze tijd kun je ze hier vinden, Huntley is een deel van het derde bord, als je de Import/Export hebt voltooid kan kan je hem gewoon kopen aan het bord op donderdag. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Je kunt hem ook verkrijgen met NoObmode! Reageren
Doggi Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Je kunt hem ook verkrijgen met NoObmode! ?????noObmode?????? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Is een soort programma/mod, er zijn wel al veel problemen geweest met noObmode als je nog met de verhaallijn bezigbent. Reageren
Doggi Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Huntley ?Huntley sport JA Reageren
Doggi Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) IK HEB DE HUNTLEY Bewerkt: 23 juli 2009 door boostboy Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Huntley ?Huntley sport In SA noemt de Huntle gewoon Huntley, in IV is het Huntley Sport=> Land Rover Sport Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.