Negat!ve Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 (bewerkt) Ik heb mijn eerste object gemaakt het is een soort schans alles ging goed ik heb alles via de tut's gedaan nou heb ik hem in de moomapper en wat blijkt hij is net zo groot als het golfpark dat is niet echt de bedoeling :huh: Hoe kan ik hem kleiner maken?? Bewerkt: 30 mei 2005 door Negat!ve Reageren
Timotees Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 in z modeler moet je dan met modify-->scale en dan kan je hem met control en klikken groter of kleiner maken Reageren
Negat!ve Geplaatst: 30 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 maar ik heb het met 3ds max 7 gemaakt ik zal wel wat proberen toch bedankt Reageren
Negat!ve Geplaatst: 30 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 ok dank je B) Je kan de topic wel sluiten denk ik Reageren
Eclipse Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Topics worden alleen gesloten als erin gespamt wordt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.