Yannick(NL) Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Hey iedereen! De kleur en skin van mijn account saven niet als ik uitlog Hoe kan ik het maken dat dat gesaved blijft? Alvast Bedankt iedereen!! Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Communiceren met files: klik Account-systeem: klik Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 met dat account systeem saved hij niets van wat ik wil Reageren
mosweg Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Als ik een command intyp en dan verander ik kleur en skin dat het wel word opgeslagen. dit is een aardig uitgebrijde en ook skin kan hierbij worden veranderd, bijvoorbeeld in mijn gang script: if(strcmp(cmdtext,"/Grove Street",true)==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Welkom by Grove Street gang"); gTeam[playerid] = Grove; SetPlayerColor(playerid, 0x008000FF); SetPlayerSkin(playerid, 106); if(gTeam[playerid] == Grove) { ShowMenuForPlayer(Grovem,playerid); TogglePlayerControllable(playerid,false); } dini_IntSet("Gang.txt", (playername), gTeam[playerid]); dan word de team (1) opgeslagen. en skin word in mijn menu opgeslagen.{3 skins bescrikbaar} om ze eruit te halen [gang en skin] if(strcmp(cmdtext,"/Gangon",true)==0) { gTeam[playerid] = dini_Int("Gang.txt", (playername)); gPlayerskin = dini_Int("Gangskin.txt", playername); if(gTeam[playerid] == Grove) { gTeam[playerid] = Grove; SetPlayerColor(playerid, 0x008000FF); SetPlayerPos(playerid, 2497.8904,-1668.3566,13.3440); SetPlayerSkin(playerid, gPlayerskin); } gPlayerskin is dan wat er is opgeslagen bij menu Menu: case 0: { SetPlayerSkin(playerid, 105); TogglePlayerControllable(playerid,1); dini_IntSet("Gangskin.txt", (playername),105); } case 1: { SetPlayerSkin(playerid, 106); TogglePlayerControllable(playerid,1); dini_IntSet("Gangskin.txt", (playername),106); } case 2: { SetPlayerSkin(playerid, 107); TogglePlayerControllable(playerid,1); dini_IntSet("Gangskin.txt", (playername),107); } Dit was niet precies alles, maar globaal van hoe je zulke dingen op kunt slaan. Bij mij word alles opgeslagen en kan ik alles terughalen. Bewerkt: 23 juli 2009 door mosweg Reageren
mosweg Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Om het makkelijk te doen is het: if(strcmp(cmdtext,"/Grove Street",true)==0) { gTeam[playerid] = Grove; SetPlayerColor(playerid, 0x008000FF); SetPlayerSkin(playerid, 106); dini_IntSet("Gang.txt", (playername), gTeam[playerid]); return 1; } if(strcmp(cmdtext,"/Gangon",true)==0) { gTeam[playerid] = dini_Int("Gang.txt", (playername)); if(gTeam[playerid] == Grove) { gTeam[playerid] = Grove; SetPlayerColor(playerid, 0x008000FF); SetPlayerSkin(playerid, 106); } dan slaat hij de team op en haalt hij hem eruit, en als je dan in .. team zit dan:... en zo kun je tijden doorgaan, Ook met dat andere bericht kun je ook voor meerdere teams doen. Dit was iets uit mijn gang-filterscript maar bij jobs is het ook prima te gebruiken. Bewerkt: 23 juli 2009 door mosweg Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 dan moet je een cmd intypen? Ik bedoel dit: Je komt in de server je logt in en spawnt gelijk metdezelfde skin en kleur als dat je de vorige keer had. Reageren
mosweg Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 dan moet je een cmd intypen?Ik bedoel dit: Je komt in de server je logt in en spawnt gelijk metdezelfde skin en kleur als dat je de vorige keer had. tja dat is mogenlijk in teorie, bijvoorbeeld onder OnPlayerConnect, maar ik heb heeel veel geprobeerd maar bij mij krijg ik gewoon hetzelfde class selection geval.. Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 De kleur is gelukt! Ik heb een beetje afgeken bij het geld van m'n account systeem (van Sandra's Tutorial) en dat heb ik toen nagemaakt alleen dat met color ipv money. eerste probeerde ik het met team maar dat lukte niet. Ik heb het ook zo geprobeerd met de skins alleen dat lukte niet Groetjezz! Reageren
Crusher!! Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Skins zijn makkelijk. je moet wel register/login systeem hebben. Boven aan new EersteKeer[MAX_PLAYERS]; //niet door denken kon gewoon niks anders bedenken :P new Skin[MAX_PLAYERS]; new SaveSkin[MAX_PLAYERS]; aan /register voeg je toe: dini_IntSet(udb_encode(playername), "EersteKeer", 0); dini_IntSet(udb_encode(playername), "Skin", 0); bij /login EersteKeer[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "EersteKeer"); Skin[playerid] = dini_Int(udb_encode(playername), "Skin"); if (EersteKeer[playerid] == 1) { SpawnPlayer(playerid); SetPlayerSkin(playerid,Skin[playerid]); } by OnPlayerSpawn if (logged[playerid] == 0) { ForceClassSelection(playerid); SetPlayerHealth(playerid,0); GameTextForPlayer(playerid,"~w~You must be login~r~!!!!!",5000,5); return 1; } else if (logged[playerid] == 1) { if (EersteKeer[playerid] == 0) { SaveSkin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid); dini_IntSet(udb_encode(playername), "Skin", SaveSkin[playerid]); dini_IntSet(udb_encode(playername), "EersteKeer", 1); } // Hier wat jij bij OnplayerSpawn had staan.. PS: NIET return 1; } return 1; } Bewerkt: 24 juli 2009 door Crusher!! Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Hey hardstikke bedankt! Het werkt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.