Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je GTA opstart, zie je bij het titelscherm rechts of links onderin V2.0 staan a;s je V2.0 hebt, en als er niks staat heb je V1.0.

Dan weet je welke save games je moet downloaden. :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
Als je GTA opstart, zie je bij het titelscherm rechts of links onderin V2.0 staan a;s je V2.0 hebt, en als er niks staat heb je V1.0.

hij is downgraded dan moest je de versie van de orginele hebben ofzo maa kweenie meer zeker en v1.0 savedgames werke nie

je moet lezen... en niet gelij kwat gaan posten wat ik moet doen want dat heb ik zelf al een paar honderd keer bedacht

Bewerkt: door siwes
Geplaatst:

hij is downgraded dan moest je de versie van de orginele hebben ofzo maa kweenie meer zeker en v1.0 savedgames werke nie

je moet lezen... en niet gelij kwat gaan posten wat ik moet doen want dat heb ik zelf al een paar honderd keer bedacht

Je zegt zelf dat je het niet weet... En je vraagt hulp, EN je vraag is onduidelijk.

Ik las, alleen als je je vraag beter uit had gelegd had ik het tenmisnte begrepen en als je punctuatie zou gebruiken helpt dat ook bij het lezen.

Zoek het lekker zelf uit dan.

Geplaatst:

Als je wilt dat mensen je helpen, zul je even wat vriendelijker moeten zijn.

Geplaatst:

Het is mogelijk dat je hebt gedowngrade, maar dat je toch V2 savegames moet hebben.

Er zijn namelijk 2 dingen waar je een V1 of 2 kan hebben:

• de exe zelf, deze wordt 1 met de downgrade zoals jij gedaan hebt - deze bepaalt of je kan modden of niet

• de main.scm/script.img, deze moet je handmatig verzetten naar 1 of 2 - deze bepaalt of je savegames moet gebruiken van V1 of 2

Je zegt dat je hebt gedowngrade, dus je kan modden.

Om te controleren of je ook een V1 main.scm/script.img hebt, moet je naar je San Andreas map, vaak C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. Ga dan naar de map data, daarin staat een map script. In die map staan 2 bestanden: main.scm en script.img. Controleer de bestandsgrootte van de script.img.

Versie Bestandsgrootte
1 568 kB
2 562 kB

Ik denk dat het 562 kB is, omdat je zegt dat je geen V1 savegames kan draaien.

Hier zijn de V1 bestanden, deze moet je gewoon in plaats van de originele bestanden zetten. Hierna kun je gewoon V1 savegames downloaden en heb je een volledige V1.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...