Jump to content

Video Editor -> YouTube


YouTuber

Recommended Posts

Hey, ik ga een filmpje maken met de Video Editor. Als ie klaar is wil ik hem dan uploaden op YouTube. Hoe doe ik dat dan? Waar vind ik het filmpje dan ergens om hem up te loaden? En welke axtensie is het? En kan ik dat opgeslagen bestandje dan nog editen met een programmatje zoals PowerDirector of Adobe After Effect? Ik hoop dat ik snel een reactie krijg! :@:7:dans::eten::D

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik ga een filmpje maken met de Video Editor. Als ie klaar is wil ik hem dan uploaden op YouTube. Hoe doe ik dat dan? Waar vind ik het filmpje dan ergens om hem up te loaden? En welke axtensie is het? En kan ik dat opgeslagen bestandje dan nog editen met een programmatje zoals PowerDirector of Adobe After Effect? Ik hoop dat ik snel een reactie krijg! :@:7:dans::eten::D

Om het te bewerken met een programma moet je gewoon je filmpje (weet niet waar jij ze opslaat) in het video bewerkingsprogramma bestand doen.

Heb je een youtube account? Zo niet, maak er 1 aan.

Ga naar mijn video's, bijna links bovenin staat 'nieuw', houd je muis er op en ga naar video uploaden.

het bestand dat je hebt geedit en daarna opgeslagen laat je uploaden.

ps: Ik heb windows movie maker en als je daarmee edit dan moet je het filmpje naar je pc zetten wat ong 15 min kan duren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel hoe ik dingen op YouTube upload enzo (daarom heet ik YouTuber :engel: ), maar als ik klaar ben met een filmpje in Video Editor. En ik sla het op, waar zal dat bestandje dan staan? In GTA IV map? Mijn Documenten? ...? Zo ja, welke extensie zal het zijn? (als het .avi ofzo is kan ik hem nog bewerken met Windows Movie Maker of Adobe After Effect of CyberLink PowerDirector of...) Van harte bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel hoe ik dingen op YouTube upload enzo (daarom heet ik YouTuber :engel: ), maar als ik klaar ben met een filmpje in Video Editor. En ik sla het op, waar zal dat bestandje dan staan? In GTA IV map? Mijn Documenten? ...? Zo ja, welke extensie zal het zijn? (als het .avi ofzo is kan ik hem nog bewerken met Windows Movie Maker of Adobe After Effect of CyberLink PowerDirector of...) Van harte bedankt.

Ga naar Video Editor en ga naar opties om te kijken waar je ze opslaat, heb het zelf niet dus weet niet waar ze op worden geslagen. maar probeer het eens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...