Jump to content
Dutchy3010

Release datum GTA The Ballad of Gay Tony bekend!

gallery_33831_32_267.jpg
Vandaag heeft Rockstar Games de release datum van de tweede downloadbare content, The Ballad of Gay Tony, bekend gemaakt. Deze nieuwe uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 beschikbaar zijn voor download. Daarnaast is er een wallpaper te downloaden, waarop Gracie Ancelotti te zien is die we waarschijnlijk terug gaan zien in het verhaal.

Tevens zal op dezelfde datum de disc met beide uitbreidingen met als titel "Episodes from Liberty City" te koop zijn.

TBOGT Officiële site
Episodes from Liberty City Officiële site
GTA IV Discussieforum

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

:tu: Hebben mensen hier trouwens al enige idee& waar Hercules en Maisonette 9 ( clubs van gay tony) kunnen zijn? Volgens de politiecomputer schijnen de clubs in Lower Algonquin te liggen. Volgens Libertytreeonline.com zijn de clubs gesloten omdat er drugs werd verkocht. Ik zal morgen even zoeken naar een gesloten gebouw in het zuiden van Algonquin waar een club in geweest zou kunnen zijn.

-

Omdat Luis aangesloten zit bij The Northwood Dominican Drug Dealers en omdat Gay Tony's clubs gesloten zijn wegens drugshandel, vermoed ik dat drugs een rol spelen in de missies. The Lost Brotherhood had een aartsvijand, namelijk The Angels of Death (doen in drugs, clubhouse in Northwood). Zou The Northwood Dominican Drug Dealers ook rivalen hebben? En misschien is er wel een drugdealing mini-game zoals in Grand Theft Auto: Chinatown Wars en Scarface: The World is Yours.

Hassan is een random person. Hij is met Niko te vinden in Liberty City. In een missie van Hassan, doet hij een deal met iemand. Op de achtergrond zie je een zwarte auto die achtervolgd wordt door de politie. Zit Luis achter het stuur in die auto? [url="http://http://www.youtube.com/watch?v=rJhhI_ZNG9Y"

er word ook nog gedacht dat de tampa uit gta san andereas weer van de partij is , in de openings video van de lost and damned zie je (denk ik de tampa staan ) voor de pay and spray shop in alderney HIJ HEEFT WEL EEN ANDER UITERLIJK , hier de foto

Tampa_lad_enhanced.jpg

in de lost and damned is de tampa niet aanwezig !

hopelijk is dit weer genoeg

:tu:

sorry voor de links die niet goed zijn ingevoert je kan ze kopieeren en plakken in de adresbalk

Bewerkt: door NICKY!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

:tu: Hebben mensen hier trouwens al enige idee& waar Hercules en Maisonette 9 ( clubs van gay tony) kunnen zijn? Volgens de politiecomputer schijnen de clubs in Lower Algonquin te liggen. Volgens Libertytreeonline.com zijn de clubs gesloten omdat er drugs werd verkocht. Ik zal morgen even zoeken naar een gesloten gebouw in het zuiden van Algonquin waar een club in geweest zou kunnen zijn.

-

Omdat Luis aangesloten zit bij The Northwood Dominican Drug Dealers en omdat Gay Tony's clubs gesloten zijn wegens drugshandel, vermoed ik dat drugs een rol spelen in de missies. The Lost Brotherhood had een aartsvijand, namelijk The Angels of Death (doen in drugs, clubhouse in Northwood). Zou The Northwood Dominican Drug Dealers ook rivalen hebben? En misschien is er wel een drugdealing mini-game zoals in Grand Theft Auto: Chinatown Wars en Scarface: The World is Yours.

Hassan is een random person. Hij is met Niko te vinden in Liberty City. In een missie van Hassan, doet hij een deal met iemand. Op de achtergrond zie je een zwarte auto die achtervolgd wordt door de politie. Zit Luis achter het stuur in die auto? [url="http://http://www.youtube.com/watch?v=rJhhI_ZNG9Y"

er word ook nog gedacht dat de tampa uit gta san andereas weer van de partij is , in de openings video van de lost and damned zie je (denk ik de tampa staan ) voor de pay and spray shop in alderney , hier de foto

Tampa_lad_enhanced.jpg

in de lost and damned is de tampa niet aanwezig !

hopelijk is dit weer genoeg

:tu:

sorry voor de links die niet goed zijn ingevoert je kan ze kopieeren en plakken in de adresbalk

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hmm, hier kijk ik wel naar uit. Ben wel benieuwd naar beide DC, aangezien ik TLAD nog niet eens gespeeld heb. Maar aangezien de 2 episodes op DVD uit komen, denk ik dat die ook wel in het illegale circuit terecht komen. ^_^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet nog niet dat ik deze gaat kopen, want ik hen geen zin om weer 20 euro te betalen. Als je het spel voor 60 euro heb gekocht, heb je in totaal €100,- aan GTA IV uitgegeven, en dat vind ik te gek.

Bewerkt: door Racingfreak

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...