j0uk3 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Hallo, Ik wil graag mij avater mooier maken, Nu wil ik dus dat witte laten passen bij de achtergrond van GTAforum. Weet iemand hoe ik dat doe? Dus dan is de achtergrond onzichtbaar. Kan iemand mij helpen? Reageren
.Corneria. Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik denk dat je je achtergrond transparant moet maken,alleen weet ik niet hoe. .Corneria. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 O,ja Oeps ik heb geen layers meer omdat ik die afbeelding heb gedeleted, Laat maar ik maak wel enes een nieuwe. Bedankt Reageren
.Stan Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 Je kan gewoon het plaatje pakken en al het wit uitgummen, want dan is het transparant vanzelf, teminste als je toen je de afbeelding gemaakt had, transparante achtergrond gekozen had, maar je kan het eens proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.