iLoveGta Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 (bewerkt) hey, er zijn 3 monsters : de eerste monster de tweede monster de derde monster maar kan je die ook tunen want dat staat nergens in de walktrough... gtrzzzzzzzz iLoveGTa Bewerkt: 30 mei 2005 door iLoveGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 nee spijtig genoeg niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 ik heb wel eens op een site gezien waar er getunde monstertucks op stonde en fbi ranchers en nog veel meer maar ik weet niet of ik de link mag plaatsen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 jah, denk het wel, maar je kan ook ff alleen die plaatje posten, dat is makkelijker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 ik heb wel eens op een site gezien waar er getunde monstertucks op stonde en fbi ranchers en nog veel meer maar ik weet niet of ik de link mag plaatsen?? denk 't wel... is gewoon om wat info te geven toch... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Volgens mij kan dat niet, hij is veels te groot om in die tuning garages te passen. Maar ik ga het wel even proberen vandaag, want ik heb er nog nooit bij nagedacht of dat kon of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Ik heb het net geprobeerd en de deur gaat wel open alleen je kunt niet tunen. Ik krijg dan dit:''You cannot mod this vehicle''. Jammer genoeg kan het dus niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jAimY hUlp nOdig Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 jaMmer hoOr!! Of het was wel cool als je nitro in vliegtuigen kon doen en in fietsen en moters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 jah, denk het wel, maar je kan ook ff alleen die plaatje posten, dat is makkelijker zou je me die link dan miss via pb kunnen geven B) ? ben wel beniewd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 ach ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andyman Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Die 2e en 3e lijken trouwens wel veel op elkaar hoor he! Maar inderdaad wel jammer dat je ze niej kan tunen Zou wel leuk zijn:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
imouL Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 jaMmer hoOr!! Of het was wel cool als je nitro in vliegtuigen kon doen en in fietsen en moters We hadde t over monstertrucks niet over fietsen vliegtuigen enz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2005 dan moet je zeker een aparte vliegtuig tuning garage hebben <_< en in het echt heb je dat ook niet op vliegtuigen of fietsen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lvpd Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 jah, denk het wel, maar je kan ook ff alleen die plaatje posten, dat is makkelijker zou je me die link dan miss via pb kunnen geven B) ? ben wel beniewd kun je die link ook aan mij geven via de pb??? dank bij voorbaad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Nee, je kan geen monster truck tunen. Ten eerste wat wil je er aan veranderen? Lachgas op een Monstertruck lijkt me niet gepast. Of een grote spoiler? Nee, lijkt me ook niks. Je kan een Monstertruck NIET uitbouwen/tunen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.