pietja Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 is het mogelijk om te zien welke flying rats je al geschoten hebt zoals dat in gta vice city stories kon of misschien een andere mogelijkheid Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Als je GTA IV op de PS3 of Xbox360 hebt dan zal je dit niet kunnen, maar als je GTA IV op de PC hebt dan kan je dit wel! Met deze trainer kan je onderandere alle Flying Rats die je nog moet schieten op je map laten verschijnen, zoals in GTA: Vice City Stories dus. Reageren
pietja Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 jammer want ik heb er al 100 maar weet niet welke ik nu nog allemaal moet doen Reageren
DeaQoN Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Ja, dat is niet handig idd! Ik heb gewoon de kaart van wikigta gekopieerd en steeds de flying rats die ik afgeknalt had doorgestreept met paint! Reageren
pietja Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ja, dat is niet handig idd! Ik heb gewoon de kaart van wikigta gekopieerd en steeds de flying rats die ik afgeknalt had doorgestreept met paint! dat is inderdaad ook wel handig alleen dat had ik dan wel vanaf het begin moeten doen Reageren
diamond Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Je kan wel zien pigeons je hebt geschoten. Kijk bij je stats bij score en daar helemaal onderaan staat: Pigeons exterminated. Reageren
pietja Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Je kan wel zien pigeons je hebt geschoten. Kijk bij je stats bij score en daar helemaal onderaan staat: Pigeons exterminated. ja dat klopt wel maar je kan geen kaartje bekijken waarop de pigeons staan die je al hebt geschoten je kan alleen zien hoeveel je hebt geschoten Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Jammer dan je dit nie op PS3 kunt zien hoeveel je er hebt kapotgeschoten ook al heb ik ze allang gehad allemaal! Reageren
Nissan Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Dat is zeker jammer. Je kan met een USB kabeltje toch je PS3 aan je PC leggen? En dan zo'n programma starten? Reageren
DennisdeBrouwer Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 is het mogelijk om te zien welke flying rats je al geschoten hebt zoals dat in gta vice city stories kon of misschien een andere mogelijkheid Nee helaas lukt dat niet, zou ik zelf ook willen! Reageren
liberylord Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 (bewerkt) . Bewerkt: 15 mei 2010 door liberylord Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 ik heb wel gezien dat er een mod daarvan was voor de pc maar niet voor de ps3 Reageren
djhardorff Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 wat gebeurt er eigenlijk als je ze allemaal hebt afgeschoten? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Voordat je nog meer van dit soort vragen gaat stellen verwijs ik je door naar WikiGTA. Na 200 afgeschoten duiven krijg je een Annihilator op het dak van het MeTV-gebouw. En je krijgt een achievement/trophy. Reageren
ivaan73 Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 Voordat je nog meer van dit soort vragen gaat stellen verwijs ik je door naar WikiGTA. Na 200 afgeschoten duiven krijg je een Annihilator op het dak van het MeTV-gebouw. En je krijgt een achievement/trophy. Een Annihilator kun je gewoon cheaten op Ps3... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.