Jump to content

flying rats


pietja

Recommended Posts

Als je GTA IV op de PS3 of Xbox360 hebt dan zal je dit niet kunnen, maar als je GTA IV op de PC hebt dan kan je dit wel! Met deze trainer kan je onderandere alle Flying Rats die je nog moet schieten op je map laten verschijnen, zoals in GTA: Vice City Stories dus. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is niet handig idd! Ik heb gewoon de kaart van wikigta gekopieerd en steeds de flying rats die ik afgeknalt had doorgestreept met paint!

dat is inderdaad ook wel handig alleen dat had ik dan wel vanaf het begin moeten doen

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel zien pigeons je hebt geschoten. Kijk bij je stats bij score en daar helemaal onderaan staat: Pigeons exterminated.

ja dat klopt wel maar je kan geen kaartje bekijken waarop de pigeons staan die je al hebt geschoten je kan alleen zien hoeveel je hebt geschoten

Link to comment
Delen op andere websites

is het mogelijk om te zien welke flying rats je al geschoten hebt zoals dat in gta vice city stories kon of misschien een andere mogelijkheid

Nee helaas lukt dat niet, zou ik zelf ook willen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
  • 5 maanden later...
  • 2 maanden later...

Voordat je nog meer van dit soort vragen gaat stellen verwijs ik je door naar WikiGTA. Na 200 afgeschoten duiven krijg je een Annihilator op het dak van het MeTV-gebouw. En je krijgt een achievement/trophy.

Een Annihilator kun je gewoon cheaten op Ps3...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...