Axelectric_ Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik wil graag al mijn mods verwijderen uit GTA SA, ik heb SAMI, ik heb geklikt op 'Uninstall a Mod', ik heb ze allemaal verwijderd, maar toch blijven de auto-mods in het spel... Kan iemand mij helpen? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Ik wil graag al mijn mods verwijderen uit GTA SA, ik heb SAMI, ik heb geklikt op 'Uninstall a Mod', ik heb ze allemaal verwijderd, maar toch blijven de auto-mods in het spel... Kan iemand mij helpen? Dan zul je toch echt je gebackupte GTA3.IMG terug moeten halen. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik wil graag al mijn mods verwijderen uit GTA SA, ik heb SAMI, ik heb geklikt op 'Uninstall a Mod', ik heb ze allemaal verwijderd, maar toch blijven de auto-mods in het spel... Kan iemand mij helpen? Dan zul je toch echt je gebackupte GTA3.IMG terug moeten halen. Reageren
Rullez Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik wil graag al mijn mods verwijderen uit GTA SA, ik heb SAMI, ik heb geklikt op 'Uninstall a Mod', ik heb ze allemaal verwijderd, maar toch blijven de auto-mods in het spel... Kan iemand mij helpen? Dan zul je toch echt je gebackupte GTA3.IMG terug moeten halen. Voordat je begint met het modden van je voertuigen. Word er altijd aangeraden om het origineel te backuppen. (dus een kopie maken van het origineel.) Dus wil je weer een standaard SA moet je hem opnieuw installeren en in het vervolg een backup maken. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik wil graag al mijn mods verwijderen uit GTA SA, ik heb SAMI, ik heb geklikt op 'Uninstall a Mod', ik heb ze allemaal verwijderd, maar toch blijven de auto-mods in het spel... Kan iemand mij helpen? Dan zul je toch echt je gebackupte GTA3.IMG terug moeten halen. Voordat je begint met het modden van je voertuigen. Word er altijd aangeraden om het origineel te backuppen. (dus een kopie maken van het origineel.) Dus wil je weer een standaard SA moet je hem opnieuw installeren en in het vervolg een backup maken. En hoe doet ge da? gewoon kopiëren? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik wil graag al mijn mods verwijderen uit GTA SA, ik heb SAMI, ik heb geklikt op 'Uninstall a Mod', ik heb ze allemaal verwijderd, maar toch blijven de auto-mods in het spel... Kan iemand mij helpen? Dan zul je toch echt je gebackupte GTA3.IMG terug moeten halen. Voordat je begint met het modden van je voertuigen. Word er altijd aangeraden om het origineel te backuppen. (dus een kopie maken van het origineel.) Dus wil je weer een standaard SA moet je hem opnieuw installeren en in het vervolg een backup maken. En hoe doet ge da? gewoon kopiëren? \GTA San Andreas\data\handing.cfx > kopieren > plakken Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik wil graag al mijn mods verwijderen uit GTA SA, ik heb SAMI, ik heb geklikt op 'Uninstall a Mod', ik heb ze allemaal verwijderd, maar toch blijven de auto-mods in het spel... Kan iemand mij helpen? Dan zul je toch echt je gebackupte GTA3.IMG terug moeten halen. Voordat je begint met het modden van je voertuigen. Word er altijd aangeraden om het origineel te backuppen. (dus een kopie maken van het origineel.) Dus wil je weer een standaard SA moet je hem opnieuw installeren en in het vervolg een backup maken. En hoe doet ge da? gewoon kopiëren? \GTA San Andreas\data\handing.cfx > kopieren > plakken Alleen handling.cfx? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik wil graag al mijn mods verwijderen uit GTA SA, ik heb SAMI, ik heb geklikt op 'Uninstall a Mod', ik heb ze allemaal verwijderd, maar toch blijven de auto-mods in het spel... Kan iemand mij helpen? Dan zul je toch echt je gebackupte GTA3.IMG terug moeten halen. Voordat je begint met het modden van je voertuigen. Word er altijd aangeraden om het origineel te backuppen. (dus een kopie maken van het origineel.) Dus wil je weer een standaard SA moet je hem opnieuw installeren en in het vervolg een backup maken. En hoe doet ge da? gewoon kopiëren? \GTA San Andreas\data\handing.cfx > kopieren > plakken Alleen handling.cfx? Net wat je wilt vervangen, wil je de handling.cfx aanpassen, dan moet je die kopiëren.. Wil je het gta3.img bestand vervangen (dat bevind zich in \GTA San Andreas\models\gta3.img) dan moet je daar een kopie van maken Zo simpel is het Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik kan altijd gewoon zonder te backuppen een mod verwijderen! De mod staat er dan ook nie meer in... Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ik kan altijd gewoon zonder te backuppen een mod verwijderen! De mod staat er dan ook nie meer in... Hoe? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.