Doggi Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 is er in san andreas aan geheime politie auto zoals in vice city?? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Bedoel je nu een FBI-auto of een Undercovervoertuig? FBI-voertuigen: FBI Rancher, ook de FBI Truck maar die is alleen met trainers te verkrijgen. Reageren
Doggi Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Bedoel je nu een FBI-auto of een Undercovervoertuig?FBI-voertuigen: FBI Rancher, ook de FBI Truck maar die is alleen met trainers te verkrijgen. undercovervoertuig is dat er ? Bewerkt: 23 juli 2009 door boostboy Reageren
Nas Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 naja als jij zegt undercover voertuig denk ik aan: FBI Rancher (klikbaar) Reageren
Doggi Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 naja als jij zegt undercover voertuig denk ik aan:FBI Rancher (klikbaar) ik bedoel zoiets als in vice city http://nl.wikigta.org/wiki/VCPD_Cheetah Reageren
Nas Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 naja als jij zegt undercover voertuig denk ik aan:FBI Rancher (klikbaar) ik bedoel zoiets als in vice city http://nl.wikigta.org/wiki/VCPD_Cheetah nou, die FBI rancher is inprincipe hetzelfde, alleen is het geen sportwagen... maar het is wel gewoon een normale auto waar ook sirenes opzitten Reageren
justin$ Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Bedoel je nu een FBI-auto of een Undercovervoertuig?FBI-voertuigen: FBI Rancher, ook de FBI Truck maar die is alleen met trainers te verkrijgen. Ik ging het zelfde zegen ^^ Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Ik had wel een keer een mod gezien waarbij een doodnormale Primo een politiewagen is en daar zaten ook agenten in! Er zit hier helemaal geen zwaailicht of sirene op! Maar waar die stond weet ik niet meer! Helaas... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.