Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Maker: smokey8808

>Topic<

Ik wouw het even delen, ik vond het wel vet. En ik weet niet of er al Go Karts waren in GTA IV, dus hier heb je ze :puh:

CREDITS: smokey8808 :tu:

Nee ik steel niets ofzo... Ik show en show de naam van de maker gelijk ;):puh:

Geplaatst:

Die waren er volgens mij nog niet maar dit ziet er wel vet en grappig uit ;) zijn ze alleen in de races van Brucie of overal?

Geplaatst:
Die waren er volgens mij nog niet maar dit ziet er wel vet en grappig uit ;) zijn ze alleen in de races van Brucie of overal?

Deze vervangt de Airtug ;) Dus vliegveld volgens mij :puh:

Geplaatst:

Haha, prachtige mod. Zeker dat filmpje met die politiemannen dat je die dikzak ziet rennen :7 En op het eind van die agent "blabalabala". Leuke mod ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Het gaat niet om de dikzak maar om de kart mod :7

Duhuh, maar ik mag toch ook op het filmpje reageren? :clown: Die dikzak zit er zonder Kart-Mod ook in...

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Haha, leuke mod. Alleen jammer dat ze een beetje onstabiel zijn, en een beetje langzaam. Teminste, als ze ook hetzeflde rijgedrag als de Airtug hebben. Verder wel grappig, je moet ermee naar de 'Fun Fair' van Broker gaan, daar hebben ze een klein kartcircuitje. ^_^

Geplaatst:

Ow ja inderdaad, dat zou een mooie zijn, dan een race houden met een paar man online. :D Ik ben blij met mijn 360, maar PC gamen heeft, zo blijkt weer, zeker zijn charme. _O_

Ik mag hopen dat een paar man hier wel bereid zijn er een mooie video van te maken, met die go-karts over het kart-baantje op de kermis?

• 3 maanden later...
  • 1 year later...
Geplaatst:

HAHA dit is echt super ik moet hem nog ff installeren maar ik zet de handling van de police stinger uit tbogt erin dan gaat hij bijna 200km/h

en trekt op in 6 seconden. van 1/100

• 3 maanden later...
  • 8 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...