paul007 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Hoi iedereen, Ik heb op m'n PSP zo'n screenprotector zitten alleen die is na een aantal jaar best vies geworden. Nu wil ik hem eraf halen maar ik heb geen idee hoe. De screenprotector is erg dun en ik wil niet het schermpje beschadigen... Ik heb overigens de orginele PSP, dus niet de PSP Slim ofzo. Alvast bedankt! Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Hoekje losweken met een washandje met warm water, niet te nat natuurlijk. Dan vanaf dat hoekje de screenprotector eraf halen, en schoonmaken met het uitgewrongen washandje met warm water. Reageren
paul007 Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Hoekje losweken met een washandje met warm water, niet te nat natuurlijk. Dan vanaf dat hoekje de screenprotector eraf halen, en schoonmaken met het uitgewrongen washandje met warm water. Oké bedankt het is gelukt. Sorry voor de misschien wat nooby vraag maar ik ben erg zuinig op m'n PSP. Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Hoekje losweken met een washandje met warm water, niet te nat natuurlijk. Dan vanaf dat hoekje de screenprotector eraf halen, en schoonmaken met het uitgewrongen washandje met warm water. Oké bedankt het is gelukt. Sorry voor de misschien wat nooby vraag maar ik ben erg zuinig op m'n PSP. beter voor de zekerheid vragen dan de fout in te gaan;) Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Topic alsnog verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.