Anakingijs Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Ik kan de missie No. 1 maar niet halen (De race met Brucy waarin je eerste moet worden) Kan iemand me vertellen hoe ik deze missie makkelijk kan halen? Dat zou fijn zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nas Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Ik zou geen makkelijkere manier weten dan gewoon heel goed te racen, goed controle houden over je Comet en dan win je hem wel... ik heb er iniedergeval niet lang over gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Doe deze missie best 's nachts als het niet regent, 's nachts zijn er namelijk minder voertuigen op de baan waardoor je niet zo snel tegen andere voertuigen botst, en als het regent zal je makkelijk uitglijden, waardoor je ook je positie kan verliezen. Daarnaast vind ik de beste tip om bij de start niet in de marker (dat gele pijltje) te staan maar met snelheid toekomen en tegen een auto botsen, dan begint de race ook en dan heb je al een snelheid, waardoor je al snel eerste kan worden. Zie ook WikiGTA. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Uum, alleen s'nachts?? Onzin. Ik haal die missie altijd overdag. Als je s'nachts botst met de Comet doen de lampen het niet meer, en kun je dus geen hand voor ogen zien. Overdag zijn er wel meer mensen op de weg, maar met de superieure handling en snelheid van de Comet moet dat helemaal geen probleem zijn. De Comet is trouwens de snelste en heeft de beste handling in heel GTA IV . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Je tegenstanders gaan trouwens niet volledig op hun gaspedaal staan, ik heb de race ook overdag gedaan, het simpelste is gewoon: vol gas op het rechte stuk en veilig door de bochten, dit moet gewoon werken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Vergeet ook niet wanneer je moet remmen want toen ik hem de eerste paar keer deed. vloog ik eerst op mijn zij bij een heuveltje en daarna op de kop. BTW: C G, Volgens heeft de 'Pfister' Comet niet de beste handling hoor. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Maar hij rijdt goed genoeg om op een snelle manier de race als eerste te finishen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Anakingijs Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Jullie allemaal super bedankt Maar ik vond een filmpje met een soort van trucje waarmee je die racen gwn kan halen zonder tegenstanders en het werkte Maar toch super bedankt allemaal. Latuzz, Gijs Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X_Boy Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Ik heb laast alle races van Brucie even gedaan. Wat je ook kunt doen is een bus of een truk voor de auto's te zetten en dan zelf snel langs de bus rijden. Je tegenstanders zullen dan tegen de bus aanrijden. Ik weet alleen niet of dit ook bij No. 1 werkt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeaQoN Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Volgensmij heeft de SuperGT beste besturing, iedergeval beter dan de Comet! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennisdeBrouwer Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Ik kan de missie No. 1 maar niet halen (De race met Brucy waarin je eerste moet worden)Kan iemand me vertellen hoe ik deze missie makkelijk kan halen? Dat zou fijn zijn. Je kunt niet meer doen dan je best en andere proberen aan de kant te beuken. O ja, die missie hoef je pas als laatste te doen, je kan gewoon verder gaan, dat heb ik ook Ik heb hem gelukkig al gehaald maar wel met veel moeite Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Ik kan de missie No. 1 maar niet halen (De race met Brucy waarin je eerste moet worden)Kan iemand me vertellen hoe ik deze missie makkelijk kan halen? Dat zou fijn zijn. Je kunt niet meer doen dan je best en andere proberen aan de kant te beuken. O ja, die missie hoef je pas als laatste te doen, je kan gewoon verder gaan, dat heb ik ook Ik heb hem gelukkig al gehaald maar wel met veel moeite Dat laatste is waar, maar je kunt wel degelijk meer doen. Kijk op WikiGTA voor de tips (die ook al gegeven zijn - beuk naar voren, de bustip, doe het niet als het regent, doe het niet in de nacht) of bekijk video's op youtube. Misschien zitten er trucjes in die je niet kent. Ik heb overgens ook no.1 nog niet gehaald, ik had de beuktip gebruikt, maar net voor de finish haalde die andere gele comet me in, dus ik verloor voorbeeldfilmpje: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 Ik kan de missie No. 1 maar niet halen (De race met Brucy waarin je eerste moet worden)Kan iemand me vertellen hoe ik deze missie makkelijk kan halen? Dat zou fijn zijn. Je kunt niet meer doen dan je best en andere proberen aan de kant te beuken. O ja, die missie hoef je pas als laatste te doen, je kan gewoon verder gaan, dat heb ik ook Ik heb hem gelukkig al gehaald maar wel met veel moeite Dat laatste is waar, maar je kunt wel degelijk meer doen. Kijk op WikiGTA voor de tips (die ook al gegeven zijn - beuk naar voren, de bustip, doe het niet als het regent, doe het niet in de nacht) of bekijk video's op youtube. Misschien zitten er trucjes in die je niet kent. Ik heb overgens ook no.1 nog niet gehaald, ik had de beuktip gebruikt, maar net voor de finish haalde die andere gele comet me in, dus ik verloor voorbeeldfilmpje: Eerlijk gezegt was dit een van mijn makkelijkste missie's, erger je vooral niet mocht en voorligger je hebben ingehaalt, let ook niet op hem, op het rechte stuk haal je hem wellicht in, ook niet vergeten remmen! Heb je eigenlijk de missie al gehaalt? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Volgensmij heeft de SuperGT beste besturing, iedergeval beter dan de Comet! Wat de SuperGT betreft: hij stuurt heel erg goed maar is verre van snel vergeleken met de Comet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 De SuperGT is de sloomste sportwagen. Die informatie heb je keurig netjes van gta.wikia.com afgeplukt Tommy . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts