Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Ik deed het trouwens ook op een normale dag waarin het niet regende, maar nog haalde ik hem pas bij de 5e keer ofzo! Ik ben niet goed in racen, ik slip ALTIJD!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 De SuperGT is de sloomste sportwagen. Die informatie heb je keurig netjes van gta.wikia.com afgeplukt Tommy . Waarom zijn we eigenlijk al over een Super GT bezig, je bestuurd een Comet in deze missie . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Weetikveel, het is goed voor onze postcount en het heeft met de handling ter vergelijking van de Comet te maken . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 De SuperGT is de sloomste sportwagen. Die informatie heb je keurig netjes van gta.wikia.com afgeplukt Tommy . Waarom zijn we eigenlijk al over een Super GT bezig, je bestuurd een Comet in deze missie . Ja! Maar op een filmpje ERGENS op YouTube had iemand een Turismo! In plaats van een comet. Die trouwens een supermooie kleur heeft! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Goudkleurig zoals de Comet? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 (bewerkt) Goudkleurig zoals de Comet? *Exactly! Ik hou van geld en daarom is mijn lievelingskleur ook goud! *vertaling NL: precies! Bewerkt: 30 juli 2009 door GTA-TOM Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Goudkleurig zoals de Comet? Ja! Ik hou van geld en daarom is mijn lievelingskleur ook goud! Dan zal dit wel een mod zijn of wijziging in de files door die persoon. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 De SuperGT is de sloomste sportwagen. Die informatie heb je keurig netjes van gta.wikia.com afgeplukt Tommy . Waarom zijn we eigenlijk al over een Super GT bezig, je bestuurd een Comet in deze missie . Ja! Maar op een filmpje ERGENS op YouTube had iemand een Turismo! In plaats van een comet. Die trouwens een supermooie kleur heeft! Bedoel je niet een Random Race? Want dan kan je zelf in een voertuig naar keuze rijden. Over die goudkleurige Turismo en Comet. Die zijn van de Car Theft's. C G: Dat heb ik niet van gta.wikia.com, Dat weet ik gewoon. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 31 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2009 Goudkleurig zoals de Comet? *Exactly! Ik hou van geld en daarom is mijn lievelingskleur ook goud! *vertaling NL: precies! Das een bugje die heel erg soms voorkomt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Waarom gaan jullie toch altijd zo ver offtopic? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts