Timske Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Hey allemaal, ik wouw CSS kopen alleen ik wil meer erover weten. Wat is een Steam? Ja ik heb er een maar ik wil weten wat en waar voor het is. Ik wouw >hier< CSS source kopen en de steam downloaden, alleen krijg ik een CD of wat krijg ik dan? Want dat zou ik graag willen weten, of dat ik het anders op een cd kan branden.. Alvast bedankt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Steam is gewoon een programma, alleen software. Er is verder geen hardware voor nodig. Je kan er mee chatten, ook ingame. Daarnaast kan je er een spel op installeren en zonder cd spelen. Dit is niet illigaal, want je zult het originele spel wel moeten kopen om het spel erop te installeren. Ten eerste moet de cd/dvd-rom er eenmalig inzitten om te installeren. Daarnaast is de serial-code nodig die aan de binnenkant van de handleiding staat (of achterkant). Daarna kan je het spel opstarten via Steam zonder CD. Bij sommige games is Steam vereist als je het wilt spelen. Meestal kan je kiezen tussen meerdere opties, zodat je niet verplicht bent Steam te kopen. Ook kan je je speeltijd zien van de afgelopen twee weken en nog veel meer. CSS zul je waarschijnlijk via een CD moeten spelen, en dus maar eenmalig. Ik weet niet precies hoe het gaat, maar volgens mij is de CD vereist. Misschien kan iemand dat bevestigen? Reageren
T@rget Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Als je de game online koopt, wordt op je account aangegeven dat je het spel hebt en kun je het zonder CD op welke PC je maar wil installeren. Natuurlijk kan er maar 1 iemand tegelijk op je account Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.