Axelectric_ Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik heb juist de missie 'Cesar Vialpando' voltooid. Volgens het missieoverzicht op www.wikigta.nl moet ik nu de missie 'High Stakes, Low-Rider' doen voor Cesar Vialpando. Maar op de radar staat nergens CV, en ook niet S of R of BG, niets! Ik kan geen enkele missie meer doen! Ik snap het niet... In de bijlage vind je mijn savegame, als je het kan oplossen, mag je de missie 'High Stakes, Low-Rider' voltooien. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik wil wel eens kijken maar die missies kan ik niet zo goed daar heb ik heel lang over gedaan (low-rider toch) als je dat ook goed vindt zal ik dat doen. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik wil wel eens kijken maar die missies kan ik niet zo goed daar heb ik heel lang over gedaan (low-rider toch) als je dat ook goed vindt zal ik dat doen. Geen probleem, probeer maar. Reageren
rdewit Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Je hebt V2 dus ik kan hem niet doen, zet in je verzoek voortaan je versie en of je cheats gebruikt. Bewerkt: 24 juli 2009 door rdewit Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik heb juist de missie 'Cesar Vialpando' voltooid. Volgens het missieoverzicht op www.wikigta.nl moet ik nu de missie 'High Stakes, Low-Rider' doen voor Cesar Vialpando. Maar op de radar staat nergens CV, en ook niet S of R of BG, niets! Ik kan geen enkele missie meer doen! Ik snap het niet... In de bijlage vind je mijn savegame, als je het kan oplossen, mag je de missie 'High Stakes, Low-Rider' voltooien. En oh ja, geen cheats gebruiken. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ben je al gebeld door Cesar of Kendl(ik weet niet meer wie) om te komen racen? Als je nog niet gebeld bent is het logisch dat de missie er nog niet is. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik wil wel eens kijken maar die missies kan ik niet zo goed daar heb ik heel lang over gedaan (low-rider toch) als je dat ook goed vindt zal ik dat doen. Geen probleem, probeer maar. Sorry maar als ik het wil spelen begint dat vanaf het begin dus heb jij een andere versie als versie 2. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ben je al gebeld door Cesar of Kendl(ik weet niet meer wie) om te komen racen? Als je nog niet gebeld bent is het logisch dat de missie er nog niet is. Ik heb GTA SA op de PS2 al uitgespeeld, en ik dacht, ik ga het ook op de pc spelen. En ik dacht wel dat ik moest worden gebeld, maar ik word niet gebeld, ook niet na een hele lange tijd wachten... Reageren
rdewit Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Misschien omdat je een illegale versie hebt (weet ik niet zeker) of je hebt bepaalde mods gebruikt, net als de cheatmode, want daar had je ook wel eens bugs met missie's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.