Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik wil een dutch police uniform downloaden voor GTA SA, maar ze geven aan dat je dit met IMG tool werkt. Die heb ik dus, maar steeds als ik een bestand hier wil openen komt het bestand van de mod er niet bij te staan. Het enigste wat ik hier kan vinden is de map waar het in zou horen te staan! Kan iemand mij uitgebreid uileggen hoe IMG tool precies werkt??? Ik zoek me namelijk rot naar wat info! Reageren
Crypteq Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Ik wil een dutch police uniform downloaden voor GTA SA, maar ze geven aan dat je dit met IMG tool werkt. Die heb ik dus, maar steeds als ik een bestand hier wil openen komt het bestand van de mod er niet bij te staan. Het enigste wat ik hier kan vinden is de map waar het in zou horen te staan! Kan iemand mij uitgebreid uileggen hoe IMG tool precies werkt??? Ik zoek me namelijk rot naar wat info!Als je even goed had gezocht had je al wat kunnen vinden: Klik ,nog een Klik Bewerkt: 23 juli 2009 door BC7 Reageren
hoogendoorn Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 met IMG tool kun je ook makkelijk zoekken he. druk op edit en dan find. als je iets niet kan openen of iets niet ziet staan moet je kijken of je alles wel goed hebt uitgepakt. zo niet weet ik het ook niet. ik heb nooit problemen met IMG tool. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Ja maar bij die tut vertelden ze dat je het mapje in San Andreas User Files "models" moet openen, maar die kan ik niet vinden! Als ik wist waar ik hem kan vinden dan zou ik deze topic nooit gemaakt hebben. Bewerkt: 24 juli 2009 door GTA-TOM Reageren
hoogendoorn Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 je kijkt bij de verkeerde. je moet naar programfiles en dan naar rockstar games en dan gta san andreas en dan naar models en daar staat gta3 en die moet je openen. en niet bij gta san andreas userfiles. gr.hoogendoorn Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Nog steeds nie gevonden! Moet ik het spel er ook instoppen trouwens om naar models te gaan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.