007 Harings Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Hallo Ik heb een probleem Ik heb gisteren GTA 4 gekocht voor de PC Ik start de game en ik krijg probleem GTA 4 FATAL ERROR: RESC10 Ik heb al opgezoekt op het internet en ik snap daar niet veel van en die site van Can Jou Run It als ik die opstart dan hangt mijn internet altijd vast kan iemand me helpen Dit zijn de gegevens van mijne pc en ik heb ook de service pack 1 erop gezet Manufacturer: TOSHIBA Processor: Intel® Pentium® Dual CPU T2310 @ 1.46GHz (2 CPUs), ~1.5GHz Memory: 2038MB RAM Hard Drive: 118 GB TOTAL Video Card: Mobile Intel® 965 Express Chipset Family Monitor: Algemeen PnP-beeldscherm Sound Card: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio) Speakers/Headphones: Keyboard: USB-hoofdhub Mouse: USB-hoofdhub Mouse Surface: Operating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6000) (6000.vista_gdr.080917-1612) Motherboard: Computer Case: Hopelijk kan iemand dit oplossen?? BEWERKT OMDAT: er iets fout instond Bewerkt: 24 juli 2009 door 007 Harings Reageren
007 Harings Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 ik heb net dit gevonden RESC10 Out of video memory Please re-boot your system Wat bedoelen ze daarmee? Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 moeilijk he systeemeisen bekijken? Je laptop komt neit eens in de buurt vna de minimale eisen, als je nou even op de achterkant vna het doosje had gekeken had je geweten dat je pc neit voldoet. Reageren
007 Harings Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 moeilijk he systeemeisen bekijken?Je laptop komt neit eens in de buurt vna de minimale eisen, als je nou even op de achterkant vna het doosje had gekeken had je geweten dat je pc neit voldoet. ja dan zal ik ne pc sparen wa zou het beste zijn ne xp of vista om da te spele? en kunde da ook zonder internet spelen? Reageren
Bayside Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Vista is benodigd (of iig, dat is wat ik uit de systeemeisen op kon maken). En ja, je kan IV zonder internet spelen, alleen dan kan je dus geen updates downloaden en geen MP spelen. @Hieronder: Ja, duh.. Bewerkt: 23 juli 2009 door Bayside Reageren
007 Harings Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Vista is benodigd (of iig, dat is wat ik uit de systeemeisen op kon maken). En ja, je kan IV zonder internet spelen, alleen dan kan je dus geen updates downloaden en geen MP spelen. Dus zou het beste een Vista zijn dan Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik zou eerder xp nemen, daar werkt gta4 ook gewoon op hoor, xp eist stukken minder, als ik jou was zou ik met de alternate systeembuilder ene systeem samenstellen ipv een kant en klare, aan een kant en klare is altijd wel iets fouts. Wat is je budget? Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Vista = Crap. Je kunt beter XP nemen, of nóg beter zou zijn als je Windows 7 RC download. Maar Vista is nou niet echt en geweldig OS geworden. En als je hulp nodig hebt met het kopen/samenstellen van een PC, gewoon vragen. Wij kunnen je daar mee helpen het beste te kopen, voor het minste geld. EDIT: Wesley was me voor Bewerkt: 23 juli 2009 door Sprunk Reageren
007 Harings Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 dank u met die tip ik ken ook iemand die zet pcs ineen met alleen de beste spullementen misschien kan ik van den die ne pc kope Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 en wat is de 'de beste spullen' dan? ik bedoel, als hij er een 8600 en een C2D van 2GHz erin zet ga je nog niet ver komen Reageren
007 Harings Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 en wat is de 'de beste spullen' dan?ik bedoel, als hij er een 8600 en een C2D van 2GHz erin zet ga je nog niet ver komen ik bedoel hij zoekt wat van games ofzo en dan zie hij wat hij zeker nodig hebt en probeert dan een kaart te vinden die nog vele sterker is dan nodig zoiets wa Reageren
007 Harings Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik vind het wel jammer dat ik het nu niet kan spelen ik heb alle missies gezien het lijkt wel best lol Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 voor rond de 500 euro kunnen wijn een PC samenstellen (exclusief randapparatuur) waarmee je GTA IV deftig kunt spelen. Denk er maar over na of je van deze exclusieve service gebruik wilt maken. Reageren
007 Harings Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 voor rond de 500 euro kunnen wijn een PC samenstellen (exclusief randapparatuur) waarmee je GTA IV deftig kunt spelen. Denk er maar over na of je van deze exclusieve service gebruik wilt maken. kzal er eens over nadenken maar als ik zelf eens een pc wil bouwen wat zou ik er dan zeker in moeten steken? Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 een processor, geheugen en een videokaart zouden handig zijn. Ook mag een voeding neit ontbreken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.