Jump to content

GTA 4 FATAL ERROR: RESC10


007 Harings

Recommended Posts

en wat zit er in dan?

Windows XP

Moederbord: nvidia am2-nf-game

Processor: amd-duo-core5600-2.9ghz

Koeler: in Box

Geheugen: 2048mb

Harddisk: 500GB

Cardlezer: 25 in 1

VGA-Kaart: Nvidia 9600GT-2000Mhz-512mb

Kast: 400Watt aopen

Sound: on board

DVD: DVD-Writer dual

optie 1: XP licentie

hij is binnen een week klaar

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 007 Harings

    31

  • wesley123

    18

  • Galiorix

    4

  • Sprunk

    2

Voor net iets meer geld had je dit systeem kunnen kopen:

post-22900-1248621301.jpg

En dat systeem is veel beter dan wat je nu koopt.

GTA IV loopt wel op dat systeem wat je over een weekje krijgt, alleen dan op low met 20 FPS max.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Voor net iets meer geld had je dit systeem kunnen kopen:

post-22900-1248621301.jpg

En dat systeem is veel beter dan wat je nu koopt.

GTA IV loopt wel op dat systeem wat je over een weekje krijgt, alleen dan op low met 20 FPS max.

ja maar mijne vriend heeft ne pc winkel in scherpenheuvel en daar krijg ik 2 jaar garantie op en daar misschien geen garantie en ver weg???

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar mijne vriend heeft ne pc winkel in scherpenheuvel en daar krijg ik 2 jaar garantie op en daar misschien geen garantie en ver weg???

Je krijgt op alle producten gewoon garantie en als er iets mis mee is kan je het gewoon terug sturen. Je kan wel allemaal loze argumenten gaan zoeken maar eigenlijk kan ik maar een conclusie trekken: je hebt veel te veel geld betaald voor dat systeem en het heeft je nog steeds niet gebracht bij je doel: fatsoenlijk GTA IV draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar mijne vriend heeft ne pc winkel in scherpenheuvel en daar krijg ik 2 jaar garantie op en daar misschien geen garantie en ver weg???

Je krijgt op alle producten gewoon garantie en als er iets mis mee is kan je het gewoon terug sturen. Je kan wel allemaal loze argumenten gaan zoeken maar eigenlijk kan ik maar een conclusie trekken: je hebt veel te veel geld betaald voor dat systeem en het heeft je nog steeds niet gebracht bij je doel: fatsoenlijk GTA IV draaien.

mijn doel was een pc die gta 4 kon draaien daar ben ik al heel blij mee maar toch bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt er gta4 wel fatsoenlijk op draaien, ik draai hem nu op medium/low met 25+ fps, daar was wel een hoop modificeren voor nodig, ik zelf heb ook nog eens een veel slechtere videokaart.

Verder kan je voor jezelf een veel betere pc kopen voor eht geld, dat is echt waardeloos, ik heb dezelfde cpu, ik heb hem bijna een jaar en ik wil er vanaf, waarom? omdat hij stokoud is.

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt er gta4 wel fatsoenlijk op draaien, ik draai hem nu op medium/low met 25+ fps, daar was wel een hoop modificeren voor nodig, ik zelf heb ook nog eens een veel slechtere videokaart.

Verder kan je voor jezelf een veel betere pc kopen voor eht geld, dat is echt waardeloos, ik heb dezelfde cpu, ik heb hem bijna een jaar en ik wil er vanaf, waarom? omdat hij stokoud is.

misschien is het wel wa stokoud da ding dat je bedoelt maar zolang de GTA Games erop spelen is het voor mij al goed ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ja en dat gaat zwaar waardeloos worden.

ik ben ruim een half jaar bezig geweest om het spel ene beetje speelbaar te maken, ik kwam standaar dop 15fps uit.

Waarom ben jij nou zo ongelofelijk eigenwijs ana eht doen?

hoeveel laat hij er jou voor betalen?

moet ik je even zeggen dat ene meerderheid van die kant en klare pc's beter was dan die je 'vriend' samen heeft gestelt die ehm zogenaamd juist heeft samengestelt.

Link to comment
Delen op andere websites

ja en dat gaat zwaar waardeloos worden.

ik ben ruim een half jaar bezig geweest om het spel ene beetje speelbaar te maken, ik kwam standaar dop 15fps uit.

Waarom ben jij nou zo ongelofelijk eigenwijs ana eht doen?

hoeveel laat hij er jou voor betalen?

moet ik je even zeggen dat ene meerderheid van die kant en klare pc's beter was dan die je 'vriend' samen heeft gestelt die ehm zogenaamd juist heeft samengestelt.

Ik vertrouw hem dus voor mij speelt dat gene rol en je moet niet kwaad zijn omdat ik die zijn pc samestelling heb gekocht het is toch mijn geld???

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben neit kwaad, ik vind het alleen stom van je, wss vraat hij er rond de 600 euro voor en voor dat geld had je een dikke PII kunnen kopen, die de Athlon slapend voorbij raast.

ja en??? als de game werkt is het al goed voor me die rest da interseert me ni

Link to comment
Delen op andere websites

20 FPS op low is niet echt wat normale mensen 'werkt' noemen. Even ter vergelijking:

Mijn pc:

Processor: AMD Phenom II X2 (4CPU), ~2.8 Ghz

Geheugen: 4GB RAM

Videokaart: ATI Radeon HD 4830

Voeding: 500Watt

Moederbord: Gigabyte MA790X-UD4

Harde schijf: 250 GB(meer heb je echt niet snel nodig, geloof mij)

Kast: Geen idee, die had ik al.

Zonder de harde schijf en kast kostte me dat 520 euro ofzo, inclusief verzendkosten.

De harde schijf heeft me toentertijd denk ik 60 euro gekost. Je kunt een 250GB Harde schijf nu sowieso voor 43 euro kopen, voor die prijs zie ik er hier een staan. Je hebt misschien nog wel een kast staan van een oude pc, waarom dan niet de oude kast gebruiken? Scheelt een hoop geld. Zo niet: die dingen zijn niet heel duur...

Met deze pc draai ik GTA IV met de meeste settings op high(sommige zelfs op extra high en highest), alleen de textures op medium, ik kan die schuif dingen makkelijk tot de helft zetten en sommige helemaal vol. Mijn benchmark van GTA IV:

Statistics

Average FPS: 51.04

Duration: 37.07 sec

CPU Usage: 66%

System memory usage: 57%

Video memory usage: 83%

Graphics Settings

Video Mode: 1280 x 768 (75 Hz)

Texture Quality: Medium

Texture Filter Quality: Highest

View Distance: 42

Detail Distance: 55

Hardware

Microsoft Windows XP Professional

Service Pack 3

Video Adapter: ATI Radeon HD 4800 Series

Video Driver version: 6.14.10.6936

Audio Adapter: Creative Sound Blaster PCI

AMD Phenom II X4 920 Processor

Dat is dus een FPS van meer dan 2 keer zo veel als die jou PC zal halen(volgens Galiorix dan, you never know), met bijna de hoogste settings, maar voor hetzelfde geld, en je zou je PC nog sneller thuis hebben staan ook.

Serieus, je had beter naar die gasten hier kunnen luisteren...

Oja, klein dingetje: Galiorix heeft mijn PC samengesteld ;), die mensen die je hier advies geven zijn dus echt zo gek nog niet, denk dat sommige er meer van weten dan zo'n mannetje bij de meeste computerwinkels...

@Hieronder: Persoonlijk speel ik sowieso nooit langer dan 10 uur achter elkaar hoor :clown::puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...