Farlord Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Voor net iets meer geld had je dit systeem kunnen kopen: En dat systeem is veel beter dan wat je nu koopt. GTA IV loopt wel op dat systeem wat je over een weekje krijgt, alleen dan op low met 20 FPS max. ja maar mijne vriend heeft ne pc winkel in scherpenheuvel en daar krijg ik 2 jaar garantie op en daar misschien geen garantie en ver weg??? Op welke website stel je dat systeem samen? of gebruik je verschillende websites? Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 dat is azerty.nl, op alternate.nl kan je ook, maar dat is eits duurder maar de service is daar ook beter. Reageren
Rsnbetul5 Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 Ik heb dat probleem ook wel is, met Fatal Error.. Het is nog vandaag gebeurd, hoop dat het niet meer gebeurd! Ik heb Gta Iv ook nog net gekocht. Paar dagen geleden. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2009 dat is azerty.nl, op alternate.nl kan je ook, maar dat is eits duurder maar de service is daar ook beter. Ik begrijp niet waar je het over hebt, heb je slechte ervaring met de support van Azerty? Ik ben nu bezig met een RMA procedure van mijn laptop, en alles word mij piekfijn uitgelegd. En in het verleden heb ik vaak naar ze gebeld om orders te wijzigen, en dat doen ze terwijl je aan de telefoon bent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.