.Sharingan Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 ej mensen ik heb de cheat van hydra maar ik kan alleen omhoog en bewegen zoals een heli ik wil supersnel vliegen (hoe doe ik dat) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Wielen inklappen (doe je met L3 of R3), en dan de rechter analog naar voren drukken (3 sec). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 zoekfunctie :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 weeral dit topic :huh: , pff, gwn rechter analog stick naar voren duwen en wielen inklappen zoals ze al hadden gezegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 dan niet dubbelposten hé DAVID Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.