Jump to content

Hoe verschillende slaan combo's?


GunsNroses61

Recommended Posts

Heey mensen zoals de meesten al weten kan je nadat je een aanval hebt ontweken een special combo doen. soms is dat 2 knietjes of een mep en 2 schoppen enz maar hoe krijg je bijvoorbeeld 2 knietjes en hoe iets anders?

bestaat er een soort van lijstje ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je bedoelt zijn de counter (melee) attacks. Hier bestaat voor zover ik weet geen lijstje van. :N Ik heb het idee gehad dat het toetsafhankelijk was, maar volgens mij klopt dat ook niet. De twee knoppen waarmee je countert krijgen volgens mij gewoon randomized een actie toegewezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Om er nog op terug te komen. Op de PS3 kun je doormiddel van kruisje een aanval blokkeren, Waarneer je dit op precies het goede moment doet zou Niko weg moeten duiken en als jij dan snel blokje of rondje indrukt kun een vette combo maken!

Edit:

Ah gevonden kijk hier maar eens naar!

Bewerkt: door jipi
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dat precies? Heb ik nognooit gedaan. Is dat ook mogelijk op de PC?

:cya:

Ja, op de PC is het je gaat met een ped vechten en net voordat hij je slaat moet je op block drukken Space = default en daarna moet je slaan 1 + slaan 2 default is dat slaan = Left of Right mouse button en slaan 2 = r default.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, bedankt man :tu: Waarom wist ik dat niet aan het begin van het spel, als je nog geen wapens hebt?!

Je krijgt in de missie Bleed out Wanneer je met Bledar & Kalem vecht [/font] krijg je de uitleg, dus misschien heb je het niet gezien

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...