GunsNroses61 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2009 Heey mensen zoals de meesten al weten kan je nadat je een aanval hebt ontweken een special combo doen. soms is dat 2 knietjes of een mep en 2 schoppen enz maar hoe krijg je bijvoorbeeld 2 knietjes en hoe iets anders? bestaat er een soort van lijstje ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Wat je bedoelt zijn de counter (melee) attacks. Hier bestaat voor zover ik weet geen lijstje van. Ik heb het idee gehad dat het toetsafhankelijk was, maar volgens mij klopt dat ook niet. De twee knoppen waarmee je countert krijgen volgens mij gewoon randomized een actie toegewezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Volgens mij is 'cirkeltje' slaan (PS3) en 'vierkantje' schoppen, dacht ik. En inderdaad net als hierboven al gezegd werd, ze krijgen een random attack aangewezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Oke dat is alles wat ik wilde weten bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jipi Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) Om er nog op terug te komen. Op de PS3 kun je doormiddel van kruisje een aanval blokkeren, Waarneer je dit op precies het goede moment doet zou Niko weg moeten duiken en als jij dan snel blokje of rondje indrukt kun een vette combo maken! Edit: Ah gevonden kijk hier maar eens naar! Bewerkt: 26 juli 2009 door jipi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Lijkt me wel vet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X_Boy Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Wat is dat precies? Heb ik nognooit gedaan. Is dat ook mogelijk op de PC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Wat is dat precies? Heb ik nognooit gedaan. Is dat ook mogelijk op de PC? Ja, op de PC is het je gaat met een ped vechten en net voordat hij je slaat moet je op block drukken Space = default en daarna moet je slaan 1 + slaan 2 default is dat slaan = Left of Right mouse button en slaan 2 = r default. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X_Boy Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Oh, bedankt man Waarom wist ik dat niet aan het begin van het spel, als je nog geen wapens hebt?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Aan het begin heb je wel wapens... zelfs als je dood bent gegaan of gearrsteerd bent heb je ze nog en anders de cheats gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2009 Aan het begin heb je wel wapens... zelfs als je dood bent gegaan of gearrsteerd bent heb je ze nog en anders de cheats gebruiken. Als je gearresteerd bent heb je ze niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X_Boy Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Ik heb het niet over cheats. Ik heb het over de missie in het begin. Van Roman en LJ enzo. Daar heb je, bij de meeste, nog geen wapens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Bij de eerste missie voor Little Jacob krijg je wel al een pistool en als je gearessteerd wordt verlies je je wapen niet bij dood gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 27 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Oh, bedankt man Waarom wist ik dat niet aan het begin van het spel, als je nog geen wapens hebt?! Je krijgt in de missie Bleed out Wanneer je met Bledar & Kalem vecht [/font] krijg je de uitleg, dus misschien heb je het niet gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X_Boy Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Nee, toen had ik al een wapen dus schoot ik ze gewoon neer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.