Jump to content

3 Stripclubs?


SanFierro

Recommended Posts

Ik hoorde in missies al een paar keer de naam vallen van Maisonette No.9, een luxe stripclub ergens in Liberty City, en zie er iets over op tv tijdens I'm Rich, maar dat moet dus ergens in Liberty City liggen. Iemand aanknopingspunten?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SanFierro

    12

  • Grand Theft Auto TOM

    7

  • Phoenyxar

    6

  • Gta Bram

    3

Ik weet niet presies waar, maar er is ook een Stripclub, maar die is om een of andere reden gesloten. Er hangt ook zo'n papier op de deur dat hij dicht is.

Ja klopt. Dat is Bahama's Mama's...die is idd nooit open, snap het ook niet. Maar Maisonette No.9 is ergens in Liberty City, maar De stad is zo groot dat je het zonder aanwijzingen of iets niet kan vinden :N Maar het is ergens, maar niemand heeft een idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is waarschijnlijk alleen voor dat TV programma, of het gaat gebruikt worden voor de TBOGT.

Als het gebruikt gaat worden en/of ze beelden laten zien op tv, dan betekent het dus ook dat het in Liberty City is, maar niemand heeft me nog kunnen zeggen waar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Weer zo een belachelijk gebouw waar mensen naar zoeken :bonk:

Men heeft al veel gebouwen aangeduid in Algonquin die eventueel Club Hercules of Maisonette No.9, maar men gokt maar waar ze zouden staan die gebouwen

Link to comment
Delen op andere websites

Weer zo een belachelijk gebouw waar mensen naar zoeken :bonk:

Men heeft al veel gebouwen aangeduid in Algonquin die eventueel Club Hercules of Maisonette No.9, maar men gokt maar waar ze zouden staan die gebouwen

Ik hoef niet te gokken, ik ben gewoon op zoek naar Maisonette No.9 En ik zal m vinden :D Nadat mensen mij de weg hebben gewezen haha

P.s. Wat is Club Hercules dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij bestaat hij niet, tenzij hij dan een andere naam heeft.

Tijdje geleden gingen er ook geruchten dat er een happy rainbow club was. :7

Happy Rainbow Club?? Nog nooit van gehoord :) Maar die bestaat dus niet of zijn mensen daar nog naar op zoek? Maisonette No.9 moet ergens in Liberty City zijn, maar Liberty City is groot, dus zo makkelijk is het niet te vinden. En hij staat niet op de map. Maar dat zegt niet zoveel. Want sommige Burger Shots staan ook niet op de map. Pas als je er geweest bent, komt die ook op de map. Dus ik denk dat Maisonette No.9 wel ergens is....

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik even iets mag zeggen: je verspilt je tijd SanFierro! Er komt maar 1 andwoord uit: die stripclub die je zoekt is gewoon voor de reclame op tv om het leuker te maken! :D

Moet je trouwens PERSÉ weten waar die stripclub is??? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...