Jump to content

3 Stripclubs?


SanFierro

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SanFierro

    12

  • Grand Theft Auto TOM

    7

  • Phoenyxar

    6

  • Gta Bram

    3

Maisonette 9 gaat worden gebruikt in TBOGT, en is wat onopvallend vanuit de straat te zien aangezien dat, in het normale IV, de buitenkant versieringen geheel verwijderd zijn.

Kijk dat is een begin ^_^ En weet je toevallig ook waar dat gebouw staat? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zijn we bij Death Incorporated ook nog niet achter. Wel hebben we al wat zoekacties gehad ingame. Wat ons opviel is dat er in de multi freemode van IV ook duidelijk verschil zit in textures op de map tussen die van IV en die van TLaD. :Y

Maisonette 9 hebben we helaas nog niet ontdekt. @ Cuban: Jij weet dus ongeveer de ligging? Het clubhuis van The Lost hadden we sneller gevonden.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zijn we bij Death Incorporated ook nog niet achter. Wel hebben we al wat zoekacties gehad ingame. Wat ons opviel is dat er in de multi freemode van IV ook duidelijk verschil zit in textures op de map tussen die van IV en die van TLaD. :Y

Maisonette 9 hebben we helaas nog niet ontdekt. @ Cuban: Jij weet dus ongeveer de ligging? Het clubhuis van The Lost hadden we sneller gevonden.. :7

Dat clubhuis heb ik ook gezien. Ergens in het westen van Alderney toch?

Hier toch: ??

post-12840-1248635557_thumb.png

Maar dat wil dus zeggen dat de kans ook aanwezig is dat Maisonette No.9 ook ergens is?

Bewerkt: door SanFierro
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heb ik in Broker nog even research gedaan, en daar vond ik een stripclub die ook dicht was. De naam was 'Pillows'. Vertaald: Kussens of kussentjes. Daar bedoelen ze denk ik de borsten van een vrouw mee. Ik heb alleen niet gedacht aan een snapmap, maar die komt misschien vanavond nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Maisonette 9 gaat worden gebruikt in TBOGT, en is wat onopvallend vanuit de straat te zien aangezien dat, in het normale IV, de buitenkant versieringen geheel verwijderd zijn.

Kan je er dan alleen naartoe via de blue hell? Ofja, ik bedoel dat je een auto half in het gebouw spawnt, en dan instappen. Dan kom je in het gebouw terecht dacht ik.

Sorry voor die laatste 2 posts. Mijn pc liep een beetje vast, en ik kon ook niet meer editen :? .

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heb ik in Broker nog even research gedaan, en daar vond ik een stripclub die ook dicht was. De naam was 'Pillows'. Vertaald: Kussens of kussentjes. Daar bedoelen ze denk ik de borsten van een vrouw mee. Ik heb alleen niet gedacht aan een snapmap, maar die komt misschien vanavond nog.

En waar in Broker is dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets nieuws gevonden op (jawel, je zou het niet verwachten) Wikipedia. Maisonette No.9 en ook Hercules zijn van Gay Tony! Ze zullen dus gegarandeerd een rol gaan spelen in TBOGT.

Nog iets: Vlakbij Star Junction heb ik zo een ding, gebouwtje gezien dat roze is en met versieringen. Ik kan er echter niet binnen. Het heeft wat vermoeden van een stripclub. Kan je er daar iets mee? Of is dat een van die fictieve stripclubs?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets nieuws gevonden op (jawel, je zou het niet verwachten) Wikipedia. Maisonette No.9 en ook Hercules zijn van Gay Tony! Ze zullen dus gegarandeerd een rol gaan spelen in TBOGT.

Nog iets: Vlakbij Star Junction heb ik zo een ding, gebouwtje gezien dat roze is en met versieringen. Ik kan er echter niet binnen. Het heeft wat vermoeden van een stripclub. Kan je er daar iets mee? Of is dat een van die fictieve stripclubs?

Interessant dat je dat hebt kunnen vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets nieuws gevonden op (jawel, je zou het niet verwachten) Wikipedia. Maisonette No.9 en ook Hercules zijn van Gay Tony! Ze zullen dus gegarandeerd een rol gaan spelen in TBOGT.

Nog iets: Vlakbij Star Junction heb ik zo een ding, gebouwtje gezien dat roze is en met versieringen. Ik kan er echter niet binnen. Het heeft wat vermoeden van een stripclub. Kan je er daar iets mee? Of is dat een van die fictieve stripclubs?

Dat die nachtclubs van Gay Tony zijn wisten we al. Gracie Ancelotti gaat er ook vaak naartoe en Luis is lijfwacht van Gay Tony en daar dus ook vaak te vinden...

Maar het schijnt dat die clubs er helemaal niet zijn. Waarschijnlijk hebben ze voor I'm Rich gewoon ff die club neergezet en daarna weer weggehaald.

In TBOGT zullen ze er wel zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...