Mania-92 Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Als even niemand meer gaat zeggen ik zou dit of dat. Dit om spam te verkomen. Maar kan ik die v-kaart van mij er nou inzetten? Reageren
Steef Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) Maar kan ik die v-kaart van mij er nou inzetten? Je zou je oude videokaart erin kunnen zetten alleen als je moederbord die kaart ondersteund. Is het een agp kaart? Zoja, agp 2x, 4x of 8x (misschien pci-express, zal wel niet)? Jammer dat de gegevens van je moederbord van de amd sempron 3000+ er niet bij staan, als daar een moederbord inzit die pci-express ondersteund (ja die kans is er ) kan je oude videokaart er niet in. Als je niet weet wat de specs van je videokaart zijn geef je de naam van de videokaart dan zoek ik die wel ff. Bewerkt: 2 juni 2005 door Steef Reageren
Mania-92 Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Maar kan ik die v-kaart van mij er nou inzetten? Je zou je oude videokaart erin kunnen zetten alleen als je moederbord die kaart ondersteund. Is het een agp kaart? Zoja, agp 2x, 4x of 8x (misschien pci-express, zal wel niet)? Jammer dat de gegevens van je moederbord van de amd sempron 3000+ er niet bij staan, als daar een moederbord inzit die pci-express ondersteund (ja die kans is er ) kan je oude videokaart er niet in. Als je niet weet wat de specs van je videokaart zijn geef je de naam van de videokaart dan zoek ik die wel ff. Het is een ati Radeon 9500 pro 128mb v-kaart. Volgens mij toch een aardige v-kaart. @ Steef zou je me je msn kunnen pmen. Reageren
Steef Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) Maar kan ik die v-kaart van mij er nou inzetten? Je zou je oude videokaart erin kunnen zetten alleen als je moederbord die kaart ondersteund. Is het een agp kaart? Zoja, agp 2x, 4x of 8x (misschien pci-express, zal wel niet)? Jammer dat de gegevens van je moederbord van de amd sempron 3000+ er niet bij staan, als daar een moederbord inzit die pci-express ondersteund (ja die kans is er ) kan je oude videokaart er niet in. Als je niet weet wat de specs van je videokaart zijn geef je de naam van de videokaart dan zoek ik die wel ff. Het is een ati Radeon 9500 pro 128mb v-kaart. Volgens mij toch een aardige v-kaart. @ Steef zou je me je msn kunnen pmen. Ik heb denk ik goed nieuws voor je, Poorten: 7 x USB 2.0, serieel, parallel, 3 x PCI, AGP Er staat AGP en jou kaart ondersteund 2x, 4x en 8x dus die moet erin passen B) Bewerkt: 2 juni 2005 door Steef Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 met het geheugen van de onderste kom je nergens, en Pentium is slechter met games dan AMD, ik neem aan dat je een gamer bent. --------- Om aan toe tevoegen, waarom post je niet hier het aantal geld wat je ter beschikking kan stellen, de bovenste is idd beter maar het is nou ook niet een top PC, ik had voor iets anders gegaan. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Me budget was 500 eruo ik heb de amd gekocht en nu ga ik me er een andere v-kaart bij zetten en nog 256 mb werkgeheugen. Reageren
T@rget Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Ikke heb zelf een Interl Pentium 4 3,2 ghz en ik heb mijn PC gewonnen de videokaart is wel slecht (Radeon X300 SE overklockt) maar toch je moet een gegeven paart nooit in de mond kijken ofzo.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.