Jump to content

Saint Mark's Bistro


Golf_MK1

Recommended Posts

Saint Mark's Bistro -- Mission Passed!

Beloning(en):

  • $20 000,=
  • Respect+

Extra: Ik heb bij het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt.

Savegame:

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Saint Mark's Bistro -- Mission Passed!

Beloning(en):

  • $20 000,=
  • Respect+

Extra: Ik heb bij het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt.

Savegame:

Ik heb het gedownload maar als ik het wil spelen begint hij gewoon vanaf het begin :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Dan doe je ergens iets fout, want de savegame van Hanneswasco doet het prima. :puh: Misschien heb je meer geluk met de onderstaande versie:

Saint Mark's Bistro - Mission Passed!

Beloning: $20.000

- Respect +

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

GTASAsf4.b

Link to comment
Delen op andere websites

Dan doe je ergens iets fout, want de savegame van Hanneswasco doet het prima. :puh: Misschien heb je meer geluk met de onderstaande versie:

Saint Mark's Bistro - Mission Passed!

Beloning: $20.000

- Respect +

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan doe je ergens iets fout, want de savegame van Hanneswasco doet het prima. :puh: Misschien heb je meer geluk met de onderstaande versie:

Saint Mark's Bistro - Mission Passed!

Beloning: $20.000

- Respect +

De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Ik heb het gedownload en in de map gta sa user files gezet maar als ik het wil spelen begint het ipv na de missie Saint Mark's Bistro vanaf het begin van het spel. Weet jij (of iemand anders) waar dit aan kan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gedownload en in de map gta sa user files gezet maar als ik het wil spelen begint het ipv na de missie Saint Mark's Bistro vanaf het begin van het spel. Weet jij (of iemand anders) waar dit aan kan liggen?

Tja.. ik heb niets anders dan anders gedaan en daarnaast werkt de savegame van Hanneswasco zonder problemen bij mij, dus afgaande op dat gegeven ben ik geneigd te zeggen dat het probleem ergens bij jou ligt. Ik stel voor dat je nog eens controleert of je momenteel daadwerkelijk met V2 speelt (script.img bestand moet 562 kB groot zijn), je spel nog eens opnieuw saved en vervolgens je savegame nog een keer plaatst.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...