Jump to content

Motor


M3TaL

Recommended Posts

Hoe kan je Wheelie trekken en Stoppie doen?

Mvg,

M3TaL

PS: Als ik de antwoord heb mag dit topic op slot of verwijderd worden.

Op de Xbox en PS3 is dat gewoon je linkerstick naar achter voor een wheelie en naar voor en dan remmen voor een stoppie.

Op de pc zal dit wel Numlock 9 en 6 zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

In het GTA IV General forum heb ik laatst een Gta IV Stunttopic aangemaakt. Daar staat in hoe je een Stoppie en Wheelie moet maken, en nog veel meer. Ik denk dat het ongeveer op de 2e pagina staat, ivb met dat niemand gepost heeft de laatste tijd.

Laterr.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je Wheelie trekken en Stoppie doen?

Mvg,

M3TaL

PS: Als ik de antwoord heb mag dit topic op slot of verwijderd worden.

Een topic kan niet verwijderd worden... zelfs door de moderators niet. Er kunnen alleen slotjes op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een topic kan niet verwijderd worden... zelfs door de moderators niet. Er kunnen alleen slotjes op.

Hoe zou jij dat nu weten? Je bent helemaal verkeerd, wij kunnen wel topics verwijderen. ;)

Ik geef dit topic geen slotje zodat anderen die nog een vraag hebben ivm dit topic, dit hier kunnen stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat een van jullie moderators ooit een keer vertelde dat da nie kan! Of hij moet even te snel getypt hebben? :?

Nee, ze zeggen dat ze een topic niet sluiten zoals Hanneswasco zegt om

die reden of bijvoorbeeld te laten zien hoe het niet moet.

Ze sluiten normaal gewoon de topics niet zetten er gewoon een slotje op

maar ze hebben er wel de mogelijkheid toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Berichten verwijderen kunnen ze wel, dus ook de beginpost, oftewel, het hele topic dan ;) (Een topic is niks zonder beginpost :D) Bewijs: in het Bitter Sweet topic had ik iets gezegd, maar dat was erg dom want het stond al in de hoofdpost, dus is mijn bericht verwijderd (op verzoek overigens), ;)

Maar gaat t nu niet wat offtopic?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet echt niet waar jullie al die info vandaan halen, maar ik raad jullie aan om eens de ForumFAQ door te lezen, en dan vooral onderaan bij Welke groepen zijn er op GTAforum?.

Dit topic krijgt een slotje aangezien het toch te ver offtopic gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...