M3TaL Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Hoe kan je Wheelie trekken en Stoppie doen? Mvg, M3TaL PS: Als ik de antwoord heb mag dit topic op slot of verwijderd worden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Hoe kan je Wheelie trekken en Stoppie doen?Mvg, M3TaL PS: Als ik de antwoord heb mag dit topic op slot of verwijderd worden. Op de Xbox en PS3 is dat gewoon je linkerstick naar achter voor een wheelie en naar voor en dan remmen voor een stoppie. Op de pc zal dit wel Numlock 9 en 6 zijn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M3TaL Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 oke thnx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Op de pc versie: Left shift wheelie LCTRL stoppie (incl remmen) Bewerkt: 24 juli 2009 door gtavcsky Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 In het GTA IV General forum heb ik laatst een Gta IV Stunttopic aangemaakt. Daar staat in hoe je een Stoppie en Wheelie moet maken, en nog veel meer. Ik denk dat het ongeveer op de 2e pagina staat, ivb met dat niemand gepost heeft de laatste tijd. Laterr. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Hier heb je een link naar dat Stunt Topic Gta-bram's Stunt Topic Bewerkt: 24 juli 2009 door Tommy-Vercetti Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Dankjewel Tommy, ik was er zelf iets te lui voor... Haha! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Hoe kan je Wheelie trekken en Stoppie doen?Mvg, M3TaL PS: Als ik de antwoord heb mag dit topic op slot of verwijderd worden. Een topic kan niet verwijderd worden... zelfs door de moderators niet. Er kunnen alleen slotjes op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2009 Een topic kan niet verwijderd worden... zelfs door de moderators niet. Er kunnen alleen slotjes op. Hoe zou jij dat nu weten? Je bent helemaal verkeerd, wij kunnen wel topics verwijderen. Ik geef dit topic geen slotje zodat anderen die nog een vraag hebben ivm dit topic, dit hier kunnen stellen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Ik dacht dat een van jullie moderators ooit een keer vertelde dat da nie kan! Of hij moet even te snel getypt hebben? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Ik dacht dat een van jullie moderators ooit een keer vertelde dat da nie kan! Of hij moet even te snel getypt hebben? Nee, ze zeggen dat ze een topic niet sluiten zoals Hanneswasco zegt om die reden of bijvoorbeeld te laten zien hoe het niet moet. Ze sluiten normaal gewoon de topics niet zetten er gewoon een slotje op maar ze hebben er wel de mogelijkheid toe. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Voor zover ik weet doen alleen Admin's echt topics verwijderen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2009 Berichten verwijderen kunnen ze wel, dus ook de beginpost, oftewel, het hele topic dan (Een topic is niks zonder beginpost ) Bewijs: in het Bitter Sweet topic had ik iets gezegd, maar dat was erg dom want het stond al in de hoofdpost, dus is mijn bericht verwijderd (op verzoek overigens), Maar gaat t nu niet wat offtopic? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 Ja, dit gaat echt oftopic! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2009 Ik weet echt niet waar jullie al die info vandaan halen, maar ik raad jullie aan om eens de ForumFAQ door te lezen, en dan vooral onderaan bij Welke groepen zijn er op GTAforum?. Dit topic krijgt een slotje aangezien het toch te ver offtopic gaat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts