blokzeil1 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 hoi mensen ik heb nu mijn nieuwe systeem opgebouwd en het werkt heerlijk op windows xp maar ik wil ook windows 7 (64-bit) er op dus ik heb een cd gepakt waar het al opstond douw ik in mijn pc maar negeert hem. bios instellingen veranderen heeft geen zin (eerst cd-rom drive dan hardenschijf) dus wie weet het multieboot heb ik al eerder gehad maar deze doet dat niet... nog even mijn andere hardware: intel core i7 920 6gb OCZ DDR3 xfx GTX 275 P6t se moederbord 1tb hardenschijf 500gb hardenschijf alvast bedankt! Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Weet je zeker dat de DVD drive goed aangesloten zijn en de BIOS sequence begint met de DVD drive..? Er zijn geen andere mogelijkheden om een OS te instaleren, als er al een ander OS op staat. Als je W7 als eerste geïnstalleerd had, kon je daarna XP instaleren omdat die door Windows 7 herkend wordt. Maar volgens mij gaat dat omgekeerd niet.. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 met mijn ouden pc kon dat dus wel eerst xp toen windows 7 dat moet kunnen. en in bios heb ik daat ook al verstelt. dus? en trouwens ik heb er wel een bootable dvd van gemaakt natuurelijk Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 ik had eht heel anders gedaan, ik had mijne gemount met een tool(waar i kgeloof ik neit over mag praten) en dan direct de installer in xp gerunt, dan reboot hij vanzelf na een tijdje en gaat hij verder. Verder heb je meerdere hardeschijven en/of partities nodig wil je uberhaupt multiboot kunnen draaien. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 ik had eht heel anders gedaan, ik had mijne gemount met een tool(waar i kgeloof ik neit over mag praten) en dan direct de installer in xp gerunt, dan reboot hij vanzelf na een tijdje en gaat hij verder.Verder heb je meerdere hardeschijven en/of partities nodig wil je uberhaupt multiboot kunnen draaien. Ik wil wel een dualboot me W7, maar ik vind geen goeie software om zonder het legen van de schijf een een nieuwe partitie aan te maken Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 windows 7 word de software haalt maximale uit je systeem en natuurelijk heb ik partities maar wesley ik weet wat je bedoelt XD Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 met mijn ouden pc kon dat dus wel eerst xp toen windows 7 dat moet kunnen.en in bios heb ik daat ook al verstelt. dus? en trouwens ik heb er wel een bootable dvd van gemaakt natuurelijk Dus je moederbord faalt epic. Of je hebt je DVD gewoon kapot gemaakt en hij doet het niet in XP of de BIOS. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik wil wel een dualboot me W7, maar ik vind geen goeie software om zonder het legen van de schijf een een nieuwe partitie aan te maken Partition Magic. Maar let er wel even op dat je de HDD ermee kan beschadigen, alleen gebruiken als het belang ervan essentieel is. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Ik wil wel een dualboot me W7, maar ik vind geen goeie software om zonder het legen van de schijf een een nieuwe partitie aan te maken Partition Magic. Maar let er wel even op dat je de HDD ermee kan beschadigen, alleen gebruiken als het belang ervan essentieel is. ik heb het gwn al bij windows xp installeren al partieties gemaakt Reageren
BV_1993 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Ik wil wel een dualboot me W7, maar ik vind geen goeie software om zonder het legen van de schijf een een nieuwe partitie aan te maken Partition Magic. Maar let er wel even op dat je de HDD ermee kan beschadigen, alleen gebruiken als het belang ervan essentieel is. Ik zit met Vista 64 bit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.