Jump to content

pedestrians

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Beste mensen,op wikigta bij san andreas bij easter eggs staat dit:

Lance "Ryder" Wilson is een persiflage op Eric Lynn "Eazy-E" Wright.

Een van de drie standaard Grove street-bendeleden is gebaseerd op het Kevin "O-Dog" Anderson, een personage in de film Menace II Society gespeeld door Larenz Tate.

Een van de voetgangers is gebaseerd op de rapper rapper James Todd "LL Cool J" Smith.

Een van de voetgangers is gebaseerd op Tré Styles, een personage in de film Boyz 'N The Hood gespeeld door Cuba Gooding.

Een van de voetgangers is gebaseerd op Catherine Tramell, een personage in de film Basic Instinct gespeeld door Sharon Stone. [/font]

Nu vraag ik mij af,welke pedestrians zijn het?

Dit is de link naar alle sanandreas skins

De eerste weet ik.

De tweede is

Skin_106.png

De derde is volgens mij

Skin_19.png

De vierde zou ik mijn god niet weten

De vijfde is volgens mij

Skin_216.png

Bewerkt: door westsiderules
Geplaatst:

De voetganger die gebaseerd is op Tré Styles, een personage in de film Boyz 'N The Hood is deze man:

Ik denk dat je dit beter in het Easter Eggs en Verwijzingen topic had kunnen plaatsen en volgens mij is het meeste al bekend. ^_^

Geplaatst:
De voetganger die gebaseerd is op Tré Styles, een personage in de film Boyz 'N The Hood is deze man:

Ik denk dat je dit beter in het Easter Eggs en Verwijzingen topic had kunnen plaatsen en volgens mij is het meeste al bekend. ^_^

Die lijkt meer op de Fresh Prince Of Bel Air!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...