Jump to content

Mirror's Edge 2

Mirror's Edge 2  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Welke verbetering zou jij willen zien ten opzichte van het eerste deel?

• Freeroam, gaan en staan waar je wilt, ook buiten de missies om en na het uitspelen
      8
    • Multiplayer
      1
    • Map Editor, maak en speel Time Trials die andere mensen hebben gemaakt
      3
    • Meer storyline missies
      1
    • Meer Time Trials
      0
    • Ik heb het eerste deel niet gespeeld..
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mirror's Edge 2

Nieuws | 12 juni 2009 - Patrick Soderlund, de senior vice president van het Europese Electronic Arts, heeft tegenover website Videogamer bevestigd dat we een vervolg op Mirror's Edge kunnen verwachten. Er zou al een klein team aan werken momenteel, aldus Soderlund:

You will see another Mirror’s Edge for sure. It’s just a matter of when that time is and what we do with it. We have a small team on it and I’m excited about what we do.

John Riccitiello, de grote man van EA, gaf eerder al aan dat, ondanks de ietwat tegenvallende verkoopresultaten, het bedrijf nog niet klaar is met de naam Mirror's Edge. Nu er daadwerkelijk is bevestigd dat er aan gewerkt wordt kunnen wij niet anders dan enthousiast zijn, het eerste deel was namelijk een heerlijke game, zoals je hier kunt lezen.

Bron: Insidegamer

Het is dus officieel: Mirror's Edge 2 komt eraan. Het eerste deel werd vrij goed ontvangen, met een algemene score van 78% op Gamerankings.com (Bron).

Het eerste deel van Mirror's Edge ging over hoofdpersoon Faith en de andere Runners, de koeriers die 'geheime' informatie vervoerden in een stad die meer weg heeft van het communistische China dan van een Amerikaanse stad, terwijl het toch echt dit laatste is.

Ik heb het eerste deel zeker 3 keer doorgespeeld, en ik heb vanmorgen gratis het Time Trial pack gedownload. Ik kan echt niet wachten op dit spel :dans:

EDIT: Poll toegevoegd.

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:
:D freeroaming moet er gewoon in nou eigelijks moet alles er in wat in je poll staat die map editor lijkt me wel taai hopen dat die komt :puh:
Geplaatst:

Mirror's Edge was een geweldige game die in tegenstelling tot de standaard games ook nog eens iets vernieuwends te bieden had. Zeker een vervolg waard, alleen dan moeten ze dezelfde principe wel aan houden, en niet veranderen op dat gebied. :)

OMG een Amerikaanse stad, serieus? xD Ik had inderdaad echt 100% het gevoel dat het zich afspeelde in zo'n zwaar te dichtbebouwde Chinese/Japanse stad... Damn, ik kan me echt geen een Amerikaanse stad bedenken die ook maar een heel klein beetje lijkt op die wereld van Mirrors Edge. :7

In ieder geval, ik vind dit een best vette game. :) Zeker geen topgame, maar toch zeker leuk hoor. Maar ik vind dat er wel meer variatie moet komen in de omgevingen. Niet alleen van die saaie wolkenkrabbers met zowat allemaal dezelfde stijl qua vormgeving en interieur enzo. Een level in een bos, of een level in een rotsachtig gebergte, dat lijkt me wel wat. :) En daarnaast zou dit echt het ultieme spel zijn voor wat meer stealth. Als vijanden je zien, maar je weet weg te komen, zou het wel vet zijn als ze je ook echt kwijt zouden zijn. Nu weten ze je gewoon altijd te vinden als ze je eenmaal gezien hebben, waar je je ook verstopt. xD

EDIT: Dus wat eigenlijk mijn persoonlijke keuze zou zijn voor de poll: Stealth en gevarieerde omgevingen. :D Maar als ik persé moet kiezen uit de keuzes die er nu zijn, wordt het denk ik map editor. Lijkt me wel lachen. :) Ik vind map editor altijd wel vet, in alle spellen, dus ja.

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Ik vind het een beetje moeilijk om de poll in te vullen want ik wil eigenlijk alle onderdelen wel! Maar vooral free-roaming en multiplayer lijken me cool. Ik zie het wel voor me dat je dan met een aantal man een runner moet achtervolgen, of een soort van 'tikkertje'. :puh: Een map editor lijkt me ook te gek! Ook zou ik graag willen zien dat Mirror's Edge 2 wat langer wordt en dat je meer moves tot je beschikking krijgt. Maar goed, we zullen zien wat de tijd brengt... ik kan in ieder geval niet wachten! :eten:

paul007

Geplaatst:

doe toch maar map editor...past meer bij mirror's edge dan het wel bekende free roam...kijk maar naar prototype...was met prototype sneller verveeld dan mirror's edge want er valt gewoon niks te doen als je klaar ben

Geplaatst:

Als het uit is, misschien halen als het niet al te hoge specs zijn. Ik heb 6 maanden geklooit met GTA IV totdat hij op mijn laptop het deed. :7

Het eerste deel had vrij lage specs vergeleken met de rest van de games die rond die tijd uit kwamen.. hoef ik me geen zorgen over te maken, ik speel op PS3 :D

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:

als ze multiplayer er niet in stoppen is dat jammer maar ik begrijp het dan oowk wel :puh:

wat voor gamemodes moeten ze in een game stoppen waar je alleen freerunt

• 2 weken later...
Geplaatst:

Er moet freeroam inkomen dat is gewoon het leukst aan free runnen. verder moeten ze het verhaal anders doen. het verhaal van deel 1 was prachtig maar Faith is eigenlijk een runner die info verplaatst en ze heeft maar in een keer iets doorgestuurdt dat moet er meer inkomen vindt ik. Ik kan niet w8ten tot deel 2 :D

Geplaatst:

Om te gaan hopen dat er iets in komt heeft geen nut, EA heeft altijd de rare neiging om averechts te gaan werken, kijk maar naar NFS shift.

Verwacht maar dat dit spel net zo hard uitgemolken word als ze bij NFS deden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...