TahR78 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Hey, Ik heb een vraag over het Hidden Interiors Universe. In GTA SA had je dat als je ergens binnenging je in een marker soms moest en moest wachten op het laden, en dan werd je ondertussen hoog in de lucht naar het interieur gestuurd. Hoe zit het in IV? Want je kan bijvoorbeeld gewoon door de deur lopen, wordt je dan nog steeds ongemerkt hoog in de lucht gestuurd? Vraag kan mss dom zijn, zou handig zijn als stond op WikiGTA hoe het is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Nee, er is geen hidden interior, alles bevindt zich in dezelfde wereld als jou . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Bedankt, dacht het al, zou anders raar gedaan zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Nee, er is geen hidden interior, alles bevindt zich in dezelfde wereld als jou . Ik ben nochtans al in het interieur van de Comedey Club geraakt, maar dat gaat toch niet zonder trainer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 door de show te volgen kom je erin ja. Verder is er geen hidden interiors universe, er zijn wel hiddne interiors maar die worden niet gebruikt dus ook niet gerenderd of ze zijn niet meer toegankelijk na een missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 door de show te volgen kom je erin ja.Verder is er geen hidden interiors universe, er zijn wel hiddne interiors maar die worden niet gebruikt dus ook niet gerenderd of ze zijn niet meer toegankelijk na een missie. Dan sluiten ze meestal de deur die open gaat tijdens een missie , de Comedy Club ligt ook in dezelfde wereld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Hier een paar plaatsen waar je normaal niet kan komen: Ik heb mezelf ernaar moeten teleporteren omdat de deuren gesloten zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Maar deze zijn niet in een Hidden Universe . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Maar deze zijn niet in een Hidden Universe . De eerste wel, want als je door neit massieve delen loopt kom je in een zwarte ruimte uit. BV_1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 idd, maar ze zijn wel 'hidden' Welk interieur is de derde? die komt mij niet bekent voor namelijk. De In-Game Trainer van Awwu staat het toe om in deze interieurs te komen, deze de-blokkeert deze deuren namelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Dit is waarscijnlijk de Blue Hell die je bedoelt, zou ook kunnen, maar toch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) idd, maar ze zijn wel 'hidden'Welk interieur is de derde? die komt mij niet bekent voor namelijk. De In-Game Trainer van Awwu staat het toe om in deze interieurs te komen, deze de-blokkeert deze deuren namelijk. Dat is de ondergrondse kluis van de Liberty City Bank. De deuren zijn gesloten, maar de trainer plaatst me net achter de deuren Edit: @hieronder, het hangt gewoon aan de muur Bewerkt: 24 juli 2009 door BV_1993 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Hier een paar plaatsen waar je normaal niet kan komen:Afbeeldingen Ik heb mezelf ernaar moeten teleporteren omdat de deuren gesloten zijn Wat is de eerste interior? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Split Sides Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2009 Aha. Jammer dat er op de PS3 geen trainers en mods kunnen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.