Jump to content

Hidden interiors universe


TahR78

Recommended Posts

Toch vreemd, ik kan wel gewoon in GOldberg's werkplaats komen. Terwijl die deur kennelijk eigenlijk op slot zou moeten zitten :S. Je kan in Spolit Sides en The Bank of Liberty komen door in de deur een auto te spawnen, daar in te stappen en dan weer uit te stappen. Das veel simpeler dan dat gedoe met die trainers.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen hidden interior denk ik, maar als je met Brucie op 90 procent like hebt staan kun je hem bellen voor een vliegritje met een heli. Je moet door een marker om op het dak te komen, normaal kan dit niet bij elk gebouw!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen hidden interior denk ik, maar als je met Brucie op 90 procent like hebt staan kun je hem bellen voor een vliegritje met een heli. Je moet door een marker om op het dak te komen, normaal kan dit niet bij elk gebouw!

geen hidden interior, glitch of het hoort gewoon zo :puh:

ik zal het zo eens proberen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen hidden interior denk ik, maar als je met Brucie op 90 procent like hebt staan kun je hem bellen voor een vliegritje met een heli. Je moet door een marker om op het dak te komen, normaal kan dit niet bij elk gebouw!

geen hidden interior, glitch of het hoort gewoon zo :puh:

ik zal het zo eens proberen :D

Ok, sorry

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...