j0uk3 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Hallo, Ik speel nu al 2 maanden Combat Arms. En i kwas benieuwd wie het nog meer spelen. Mijn acount heet: J0uk33 Voor wie het nog niet speelt download het en speel het! Het is GRATIS! Combat Arms Spelers: Forumnaam - Combat Arms naam[/b] J0uk3 J0uk33 Dakendak Dakedank Bewerkt: 28 maart 2010 door j0uk3 Reageren
FireFighter Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Kan je misschien wat meer informatie geven over het spel? Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) Kan je misschien wat meer informatie geven over het spel? opzich een medal of honor , cod , wolfenstein 3d knaller (alleen de graphics in mijn ogen beetje zijn houterig) waar je moet gamen voor je scoren en wapens. en andere toevoegingen , en helaas het spel zelf dwingt je om elke dag te spelen anders zak je score voor je verdiende wapens of verloop de spel tijd er van. mappen zijn wel leuk gedaan maar het blijft een gratis game. ik was er dus snel op uitgekeken want alle klassen zitten daar gewoon door mekaar. iemand die weken speelt en nieuwe spelers vind dan bf heroes is meer beter gedaan. Bewerkt: 27 juli 2009 door Medal_Crusader Reageren