j0uk3 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Hallo, Ik speel nu al 2 maanden Combat Arms. En i kwas benieuwd wie het nog meer spelen. Mijn acount heet: J0uk33 Voor wie het nog niet speelt download het en speel het! Het is GRATIS! Combat Arms Spelers: Forumnaam - Combat Arms naam[/b] J0uk3 J0uk33 Dakendak Dakedank Bewerkt: 28 maart 2010 door j0uk3 Reageren
FireFighter Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Kan je misschien wat meer informatie geven over het spel? Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 (bewerkt) Kan je misschien wat meer informatie geven over het spel? opzich een medal of honor , cod , wolfenstein 3d knaller (alleen de graphics in mijn ogen beetje zijn houterig) waar je moet gamen voor je scoren en wapens. en andere toevoegingen , en helaas het spel zelf dwingt je om elke dag te spelen anders zak je score voor je verdiende wapens of verloop de spel tijd er van. mappen zijn wel leuk gedaan maar het blijft een gratis game. ik was er dus snel op uitgekeken want alle klassen zitten daar gewoon door mekaar. iemand die weken speelt en nieuwe spelers vind dan bf heroes is meer beter gedaan. Bewerkt: 27 juli 2009 door Medal_Crusader Reageren
FireFighter Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Kan je misschien wat meer informatie geven over het spel? opzich een medal of honor , cod , wolfenstein 3d knaller (alleen de graphics in mijn ogen beetje zijn houterig) waar je moet gamen voor je scoren en wapens. en andere toevoegingen , en helaas het spel zelf dwingt je om elke dag te spelen anders zak je score voor je verdiende wapens of verloop de spel tijd er van. mappen zijn wel leuk gedaan maar het blijft een gratis game. ik was er dus snel op uitgekeken want alle klassen zitten daar gewoon door mekaar. iemand die weken speelt en nieuwe spelers vind dan bf heroes is meer beter gedaan. Waar slaat dat op? Als je een maand of twee niet speelt ben je dus al je wapens kwijt? Reden goenoeg om het spel niet te spelen... Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Kan je misschien wat meer informatie geven over het spel? opzich een medal of honor , cod , wolfenstein 3d knaller (alleen de graphics in mijn ogen beetje zijn houterig) waar je moet gamen voor je scoren en wapens. en andere toevoegingen , en helaas het spel zelf dwingt je om elke dag te spelen anders zak je score voor je verdiende wapens of verloop de spel tijd er van. mappen zijn wel leuk gedaan maar het blijft een gratis game. ik was er dus snel op uitgekeken want alle klassen zitten daar gewoon door mekaar. iemand die weken speelt en nieuwe spelers vind dan bf heroes is meer beter gedaan. Waar slaat dat op? Als je een maand of twee niet speelt ben je dus al je wapens kwijt? Reden goenoeg om het spel niet te spelen... yep dan begin je weer met de paar standard wapens en stuff en kan je dus weer opnieuwe beginnen er voor te spelen of je moet er voor dokken als je de wapens wil houden Reageren
.Stan Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 LOL, stanboy1996, maar mag dit wel op dit forum, is dit niet hetzelfde als een clan, want als dit mag, ga ik ook zo'n topic openen voor een ander spel, en dan gewoon vragen: Wie speelt het? IPV Wie wil mijn clan joinen voor deze game? Dus graag even antwoord van een <MOD> of <ADMIN> of dit mag Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Dan is Operation 7 VELE beter . Daar zak je tenminste niet , en de graphics zijn NIET houterig Reageren
j0uk3 Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik heb operation 7 ook ff gespeeld, Vond hetn iet zo veel beter, Maarja het zijn alle twee gratis shooters dus ik moet niet gaan zeiken, Maar warrock dat is pas echt ene lelijke game! Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) Forumnaam - Combat Arms naam Dakendak--------- Dakedank (Typ foutje XD) NU vind ik Combat Arms leuker, door de quarantaint-mode. Lekker zombies knallen. Maar ik speel ALTIJD met de beginners-wapens, en ik kan men mannetje staan. Meestal ben ik zelfs 3'de, dus zo slecht zijn ze ook weer niet. Bewerkt: 29 november 2009 door Dakendak Reageren
j0uk3 Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2009 Forumnaam - Combat Arms naam Dakendak--------- Dakedank (Typ foutje XD) NU vind ik Combat Arms leuker, door de quarantaint-mode. Lekker zombies knallen. Maar ik speel ALTIJD met de beginners-wapens, en ik kan men mannetje staan. Meestal ben ik zelfs 3'de, dus zo slecht zijn ze ook weer niet. Whaha, toch maar overgestapt? Ik speel CA nu ook nog. Alleen ben al 3x gebanned . Nu zit ik dus te hacken xD Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Beetje bumpje maartoch... Ik zit met een probleem. Bij CA word NGM.exe steeds verwijdert. Nu moet ik dus elke keer weer opnieuw downloaden. Heb het bestand al in de safelist van de antivirus gestopt, maar helpen wil niet. Misschien weet iemand meer van dit probleem? Reageren
Dakendak Geplaatst: 12 december 2009 Rapport Geplaatst: 12 december 2009 Ik hack niet, ik vind dat hacken is voor mensen dat niet kunnen spelen. Wat is er nu zo leuk aan hacken? Dat is juist de uitdaging, om te overleven. En ja, ik ben overgestapt, omdat ik de quarantain-mode wou . @Danoontje_NL:Probeer de installer opnieuw te downloaden. Reageren
GTA-Lovera Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ik speel het ook maar heb lang niet meer gespeeld ik heb wel AUG A3 LE Permanent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.