Jump to content

Full HD televisie

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb dus voor mezelf een mooie samsung full hd televisie gekocht, vanzelfsprekend heb ik nog geen hd kastje dus had ik mijn analoge kabel er aan vast gemaakt, dus heb nu analoog tv, dit ziet er natuurlijk niet uit op zo een televisie, dus mijn vraag is. Ik wil zo een hd kastje kopen, maar ik weet niet precies naar wat ik moet zoeken. Is er gewoon een universele kast of moet ik er een van samsung zoeken en hoe duur zijn ze ?

En ik wil ook digitale tv hebben, als ik dan zo een digitale tv kastje heb, Heb ik dan ook gewoon hd kwaliteit, zelfs als ik niet zo een hd kastje heb gekocht ?

Misschien een beetje een moeilijke vraag, maar zou een antwoord zeer waarderen, alvast bedankt.

:cya:

Geplaatst:

Van ziggo, maar mijn ouders hebben al digitale televisie op hun tv, maar ik heb gehoord dat ik dan nog zo een kastje kan kopen en dan kan ik ook digitale tv ontvangen, terwijl ik geen abbo hoef te hebben. verandert mijn tv dan in hd tv ?

Geplaatst:
Van ziggo, maar mijn ouders hebben al digitale televisie op hun tv, maar ik heb gehoord dat ik dan nog zo een kastje kan kopen en dan kan ik ook digitale tv ontvangen, terwijl ik geen abbo hoef te hebben. verandert mijn tv dan in hd tv ?

Een fullHD tv is een tv die beelden met een resolutie van 1920x1080p af kan spelen. Dat haal je nooit met digitale tv, volgens mij is dat gewoon op dvd kwaliteit.

Wil je televisie in HD formaat ontvangen moet je daarvoor een abbonement hebben. Er zijn echter maar 3 zenders die op dit moment op HD uitzenden (discovery, nat geo en nog een..) en ook de tour de france wordt in hd uitgezonden dus je hebt er verder vrij weinig aan.

Wil je digitale tv dan zal je een extra decoder en smartcard moeten kopen bij ziggo (100 à 150 euro kost dat).

Geplaatst:

Maar bij Ziggo kan je gratis een 2e kaart krijgen, althans bij ons wel. Volgensmij is het 2e kastje ook gratis, maar dat weet ik niet zeker.

Geplaatst:

Ik zou nou een tijd wachten. Digitaal is al een grote verbetering ten opzichte van analoog. Maar de digitale zenders zenden in 720p of 1080pi uit. Het is nog erg duur en het aanbod is klein. Ik zou 1 a 2 jaar wachten.

Geplaatst:

Wij hebben ook een nieuwe tv, en het beeld was niet mooi dus we namen digitale tv.. Misschien heb je er iets aan.. Misschien niet..

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

We hebben een 40" HD televisie, zo'n enorme doos xD :7

Edit: televiesie veranderd in televisie

Bewerkt: door theCreditcard
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Bij ons zit ook nog geen mooi beeld... Wij hebben ook een HD tv en dan van Philips.

Geplaatst:
Ik heb dus voor mezelf een mooie samsung full hd televisie gekocht, vanzelfsprekend heb ik nog geen hd kastje dus had ik mijn analoge kabel er aan vast gemaakt, dus heb nu analoog tv, dit ziet er natuurlijk niet uit op zo een televisie, dus mijn vraag is. Ik wil zo een hd kastje kopen, maar ik weet niet precies naar wat ik moet zoeken. Is er gewoon een universele kast of moet ik er een van samsung zoeken en hoe duur zijn ze ?

En ik wil ook digitale tv hebben, als ik dan zo een digitale tv kastje heb, Heb ik dan ook gewoon hd kwaliteit, zelfs als ik niet zo een hd kastje heb gekocht ?

Misschien een beetje een moeilijke vraag, maar zou een antwoord zeer waarderen, alvast bedankt.

:cya:

Bij mijn tv kan je er zo een digitale tv kaart in doen.

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Geloof me, Neem geen 1000 kanalen.

Ik heb het ook en nog is er niks op tv :duh:

Zelf hebben we een 50" tv mocht het je intereseren..

Ik zou zo'n "Bakje" nemen en dan gewoon geen abbo

Bewerkt: door j0uk3
Geplaatst:
Geloof me, Neem geen 1000 kanalen.

Ik heb het ook en nog is er niks op tv :duh:

Zelf hebben we een 50" tv mocht het je intereseren..

Ik zou zo'n "Bakje" nemen en dan gewoon geen abbo

Ik vind digitale tv wel leuk. Een heleboel muziek zenders, en motors tv :tu: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...