GTA-freak169 Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 (bewerkt) Als je een i-link kabel hebt, kan je dan gta sa met 2 personen op volledig scherm spelen en dat je dan ook van elkaar weg kan? bv. ik zit in san fierro en de andere in los santos. PS. een i-link kabel is iets waardoor je twee verschillende ps2 consoles met elkaar kan verbinden! Bewerkt: 24 juli 2009 door GTA-freak169 Reageren
007 Harings Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 ik denk dat je met dit beter naar de forumdeel SA Technise Problemen je vraag stelt daar kunnen ze je verder helpen Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 ik denk dat je met dit beter naar de forumdeel SA Technise Problemen je vraag stelt daar kunnen ze je verder helpen Lijkt me inderdaad ook het beste, want dit heeft niets te maken met General. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ben je al langsgeweest bij Technische Problemen? Zo ja: heeft het gewerkt??? Reageren
GTA-freak169 Geplaatst: 28 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik ben nog niet langs geweest bij technische hulp. Ik zal mijn vraag daar wel stellen Reageren
007 Harings Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik ben nog niet langs geweest bij technische hulp. Ik zal mijn vraag daar wel stellen ok dan daar zullen ze wel een oplossing vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.