Puhekupla Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik heb een vraag als je een script bij de game mode er in zet, kun je hem dan gewoon er onder aan bij zetten? En ik heb nog een vraag ik wil een server maken, ik ga dan gebruik maken van Godfather game mode. (Deze ga ik natuurlijk helemaal anders maken, heb een hekel aan gewoon iemand anders game mode gebruiken) maar nu is mijn vraag als ik dus de Godfather game mode helemaal in het nederlands zou maken, of daar wel mensen op zullen gaan spelen. Dus of er veel Nederlandse mensen geintereseerd zijn in een voledige Nederlandse roleplay server. Reageren
mosweg Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik heb bij mij gewoon alles in het engels gedaan omdat engels een belangrijke taal is die de meeste wel spreken, Ik heb ook op engelse servers gespeeld en daar heb ik geen probleem bij, Ik heb ook Nederlandse servers opgezocht alleen was het daar meestal leegm dus waarschijndelijk lopen nederlandstalige servers niet zo goed. Reageren
Puhekupla Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik heb bij mij gewoon alles in het engels gedaan omdat engels een belangrijke taal is die de meeste wel spreken,Ik heb ook op engelse servers gespeeld en daar heb ik geen probleem bij, Ik heb ook Nederlandse servers opgezocht alleen was het daar meestal leegm dus waarschijndelijk lopen nederlandstalige servers niet zo goed. Okey, maar zou je wel op een goede orginele Nederlandse roleplay server willen spelen, en weet jij iets van mijn andere vraag over de scripts? Reageren
mosweg Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 hoe bedoel je erbij zetten, Een lap text in je gamemode, Dat moet je onder de betrevende public's zetten verder heb ik geen voorkeur Nederlands of Engels, Als het een leuke goed bezochte server is wil ik er ook wel in spelen. Maar het leukste vind ik om aan mijn eigen server te scripten Reageren
Puhekupla Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Maakt niet uit welk script, maar kan ik eender welk script gewoon onder aan de game mode zetten? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 ik heb 3talig 1) engels (door mij vertaald) 2) nederlands (door mij vertaald) 3) duits (door een mof vertaald) en ik gebruikt if (Taal[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, kleur, " tekst in engels"); else if (Taal[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, kleur, " tekst in nederlands"); else if (Taal[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, kleur, " tekst in duits"); dat save ik in de player file, je kan je taal kiezen door een menu "/language" zo heb ik het. Reageren
Puhekupla Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik ben nu bezig met de orginele godfather helemaal naar het nederlands aan het vertalen, zometeen ga ik hem proberen of hij het nog doet. Maar ik heb een vraag als ik nu een script in de GM wil zetten kan ik die dan gewoon onder aan er bij plakken? Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 25 juli 2009 Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 wil je dan onder je godfather mode bijvoorbeeld een peno1 neer zetten? Nee dat kan niet en dan krijg je ook niet een goed effect lijkt me, allemaal dingen door elkaar :S Je moet wel die dingen bij "public onplayer blabla" staan en niet 2keer "public OnPlayer blabla", want dan krijg je foute denk ik. Ik heb het zelf nooit geprobeerd Maar als je een filterscript heb moet je die in de filterscript map zetten en als het nog een .pwn is omzetten naar .amx . Kijk dan ff naar de naam hoe die heet en zet die naam dan in je server.cfg achter filterscripts. Khoop dat dit genoeg info is Verder heb ik er niet al te veel verstand van, ik ben net begonnen met scripten en al dat gedoe. Reageren
Puhekupla Geplaatst: 25 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2009 Stel dat ik alle commands die /enter heten verander in /ingaan werken ze dan nog wel? Reageren
qum Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Stel dat ik alle commands die /enter heten verander in /ingaan werken ze dan nog wel? Als je bijv zo hebt: deze regel: if (strcmp("/enter", cmdtext, true, 10) == 0) maak je hem gwn zo if (strcmp("/ingaan", cmdtext, true, 10) == 0) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.