rdewit Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik ben nu bezig met de missie Life's a beach, maar het dansen lukt helemaal niet, ik druk de hele tijd te laat en bijna nooit goed. Heeft iemand tips om het goed te doen? Reageren
Aquare Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 * Wanneer je een PC hebt, moet je de scherm-instellingen zo laag mogelijk zetten. * Probeer er een bepaald ritme in te krijgen, waardoor het beter gaat. * Druk je de toetsen in met 2 of 1 hand?(hangt ervan af wat je handig vindt, wissel het is om en kijk of het dan beter gaat) Bron:WikiGTA San Andreas. en mezelf Reageren
007 Harings Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik ben nu bezig met de missie Life's a beach, maar het dansen lukt helemaal niet, ik druk de hele tijd te laat en bijna nooit goed. Heeft iemand tips om het goed te doen? Ge kund ook ne cheat gebruiken om wat tragere gameplay te hebben dan kan je gemakkelijker op die toets klikken tenminste als het op de pc is Reageren
rdewit Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 * Wanneer je een PC hebt, moet je de scherm-instellingen zo laag mogelijk zetten. * Probeer er een bepaald ritme in te krijgen, waardoor het beter gaat. * Druk je de toetsen in met 2 of 1 hand?(hangt ervan af wat je handig vindt, wissel het is om en kijk of het dan beter gaat) Bron:WikiGTA San Andreas. en mezelf Waarom moeten deze instellingen laag staan, dat had ik al gelezen maar ik snapte het niet. @007 Ik gebruik geen cheats Reageren
Aquare Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Als je een niet-al te goede pc hebt zou het makkelijker zijn om niet te laggen* tijdens het dansen. *=Laggen is vertraging(simpel uitgelegd) Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Als je nou een computer hebt waarbij je alles op Full High kunt zetten, moet je het dan ook doen? En de 2e vraag, is het resolutie verlagen echt alleen maar zodat het minder gaat laggen? Reageren
rdewit Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Als je een niet-al te goede pc hebt zou het makkelijker zijn om niet te laggen* tijdens het dansen.*=Laggen is vertraging(simpel uitgelegd) Ik weet dat ik hem goed kan draaien, maar ik zal het toch eens proberen. P.S. ik weet wat laggen is Reageren
skater110 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 misschien op het ritme drukken en anders weet ik het ook niet!1 Reageren
Doggi Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 misschien op het ritme drukken en anders weet ik het ook niet!1 dit topic is een maand oud hij zal de missie nu wel gehaald hebben Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 misschien op het ritme drukken en anders weet ik het ook niet!1 dit topic is een maand oud hij zal de missie nu wel gehaald hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.